Graviditetstegn

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Jeg lurer på hva slags graviditetstegn dere hadde i starten av svangerskapet og hvordan er det med symtomene nå? :-) jeg hadde fryktelig vonde bryster, samt har nå krystallsyken. Slapp/sliten, får vondt når jeg nyser eller strekker meg. Dårlig matlyst... og litt små kvalm-men ikke kastet opp(men TRO meg, det kommer! Sist var jeg kjempe kvalm)

Fortell meg, jeg er nysgjerrig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Startet med EN øm pupp. Det var mystisk for meg, og jeg er en av de som sjeldent har ømme pupper.
På 17. mai så fikk jeg skikkelige vonde stikkinger i livmorsområdet, måtte klipe sambo litt for ikke å hyle utover lokalet :) Haha. Dagen etter var den andre puppen også joina ømheten. Så ble jeg sliten av ingenting. Sliten av å bevege meg og treninga mi virka 1000 ganger hardere enn før.

Nå er puppene som ballonger, ømme og store (roper litt hurra, har alltid hatt små bryst pga trening). Tidvis kvalm (uten oppkast) og jeg sovner LETT på dagen, og våkner tidlig om morgenen :)

Startet med EN øm pupp. Det var mystisk for meg, og jeg er en av de som sjeldent har ømme pupper.
På 17. mai så fikk jeg skikkelige vonde stikkinger i livmorsområdet, måtte klipe sambo litt for ikke å hyle utover lokalet :) Haha. Dagen etter var den andre puppen også joina ømheten. Så ble jeg sliten av ingenting. Sliten av å bevege meg og treninga mi virka 1000 ganger hardere enn før.

Nå er puppene som ballonger, ømme og store (roper litt hurra, har alltid hatt små bryst pga trening). Tidvis kvalm (uten oppkast) og jeg sovner LETT på dagen, og våkner tidlig om morgenen :)

Høres litt ut som meg! Hihi :-D takk for at du deler! Kvalmen kommer sikkert snikende om en uke eller to... Hvor langt er du på vei?

Høres litt ut som meg! Hihi :-D takk for at du deler! Kvalmen kommer sikkert snikende om en uke eller to... Hvor langt er du på vei?

Jeg er 4+1 i dag etter foreløbige beregniner :) Ustabil syklus, så kan hende jeg er kortere eller lengre på vei :D

Det første jeg merka var at jeg måtte på do å tisse hele tiden. Så kom ømme pupper. Syykt trøtt. Jeg også våkner tidligere enn normalt. Nå sitter jeg svimmel og kvalm.

Jeg er 4+5 og her er mine symptomer
-vonde bryst
-svimmelhet
-småkvalme
-murringer og stikkninger i magen
-må tisse ofte
-rar smak i munnen (av og på)

Jeg er 4+3 og mine tidlige symptomer er:
- ømme bryster
- kvalm, men ikke kastet opp
- murringer og stikkinger rundt livmor
- og litt småsvimmel om jeg reiser meg fort.

Syntes det er tidlig med symtomer men :)

Fra BV appen :)

Er 7+0 idag, men i starten hadde jeg få graviditetstegn. Puppene var litt ømme, og hadde mensmurringer.
Nå er puppene ømme og føles tunge, mye stikking og murringer i magen. Syke luftsmerter (tror det er det?!), trøtt og litt småkvalm innimellom. Kan gjøre lite fysisk arbeid før jeg får vondt da, så d er litt frustrerende. Sikkert normalt, men siden d er min første graviditet så er jeg overbekymra hele tiden.

Her starta det med ømme bryster og murring i magen. Så måtte jeg tisse hele tiden og magen ble oppblåst... Kvalmen kom rundt uke 6. Men nå i uke åtte er formen mye bedre. Fortsatt mye trøtt, men kvalmen har roet seg!!

02.06.10

Jeg er veldig trøtt, litt mensenmurringer, og blir fort sliten i beina hvis jeg får lenge. VELDIG humørsvingninger! Men heldigvis ikke kvalm da..

Jeg begynte med å svime av, kvalme og sikkelig sliten. Nå er det kvalme, svimmelhet, sikkelig ømme/tunge pupper, murringer og bekkenløsning.. Så her går det unna:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Jeg var litt svimmel og fikk kviseutbrudd. Nå er jeg 6+2, murringer i magen, sulten, trøtt og ømme bryst.

Jeg har ikke murringer hele tiden, bare i ny og ne. Får også litt vondt når jeg nyser :-) eller gjør bråe bevegelser med kroppen. Er dette normalt? Eller burde jeg kjenne murringer hele tiden?

Her kom kvalmen, oppblåstheten og trettheten først.
Er vell fortsatt slik, men ikke like kvalm lenger:-) har en del murringer da.
Går å venter på de ømme brystene nå, ettersom det kom først sist gang å det var slik jeg fant ut at jeg skulle ta en test;p

Først kom de ømme puppene, som jeg tenkte var pms/mellom el og mens ønhet, som jeg ofte har. Så når jeg var 3 uker + begynte jeg å bli småuggen, det kom og gikk. Det tenkte jeg var noe magegreier som ene gutten nettopp hadde hatt. Men så måtte jeg på do i ett sett, og da jeg i tillegg begynte å svimle litt måtte jeg teste! Nå er jeg 5+1 og har stort sett bare ømme, litt større pupper, og litt murring av og til. De siste to dagene har jeg nesten glemt at jeg er gravid!

Begynte med over følsomme brystvorter, noe som aldri er følsomme ellers då! Så begynte murringen i livmorområdet, den økte bare på! Så ble puppene mine større og ømme! Nå er det murringer, ømme pupper, kvalme som kommer og går, men har ikke kastet opp!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Back
Topp