Kan jeg snike meg inn hit? :-)

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Jente fra Hedmark. Har pco. Alltid hatt uregelmessig mens. Fant ut i dag at jeg er gravid. Det kom som et sjokk. Prøvd lenge nå, uten at noen slags kur har hjulpet samt har hatt 3 ulike kommunale gynekologer som har gitt meg ulike tilbakemeldinger. To positive strimler pluss en positiv ukesindikator 2-3 uker, alt tatt i dag men tror det ikke er noen tvil! Sliter med krystallsyken, vondt i magen, kvalme og vonde bryster. The list goes on and on. Håper jeg er velkommen her? ImageUploadedByBV Forum1400871271.327887.jpgImageUploadedByBV Forum1400871281.259111.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye:). Så utrolig morro:). Så klart er du velkommen:). Vet du ca når du hadde mens sist? Og hvor langt du er?:)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Gratulerer så mye:). Så utrolig morro:). Så klart er du velkommen:). Vet du ca når du hadde mens sist? Og hvor langt du er?:)

Så braaa! Så nå på kalenderen min at det var 21 mars :-) veldig uregelmessig mens, lange sykluser. :-)

Oki:). Kanskje du får ul så du vet hvor langt du er:). Men du er vel sikkert 5-6 uker kanskje:)

Tror det er ca. 4-5 :p fikk beskjed av noen i forumet at ukesindikatoren indikerer litt feil :-) jeg har jo ikke snøring!

Så braaa! Så nå på kalenderen min at det var 21 mars :-) veldig uregelmessig mens, lange sykluser. :-)

Jeg hadde første dag i siste mens 22 mars og er nå 8+6 sikker på at du ikke er lengre på vei? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror det er ca. 4-5 :p fikk beskjed av noen i forumet at ukesindikatoren indikerer litt feil :-) jeg har jo ikke snøring!

Ja, jeg vet ikke jeg:). Ikke helt klok på de testene:). Men den er positiv og det er jo det viktigste❤️

Jeg hadde første dag i siste mens 22 mars og er nå 8+6 sikker på at du ikke er lengre på vei? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Testen viste 2-3 uker så den kan vel ikke være helt på bærtur? :-) :p sist gang sto det 3-4 uker men så var jeg 10+ så den kan vel ta feil :-)

Kan være at du er et sted mellom 4-8 uker på vei :D

Spennende :) En blodprøve og tidlig UL vil sikkert fastslå litt mer ;)

Gratulerer så mye og :Heartredlig velkommen :D

Gratulerer SÅ mye :D:D

Gratulerer :D så klart det er plass til deg her!

Jente fra Hedmark. Har pco. Alltid hatt uregelmessig mens. Fant ut i dag at jeg er gravid. Det kom som et sjokk. Prøvd lenge nå, uten at noen slags kur har hjulpet samt har hatt 3 ulike kommunale gynekologer som har gitt meg ulike tilbakemeldinger. To positive strimler pluss en positiv ukesindikator 2-3 uker, alt tatt i dag men tror det ikke er noen tvil! Sliter med krystallsyken, vondt i magen, kvalme og vonde bryster. The list goes on and on. Håper jeg er velkommen her? Vis vedlegget 62621Vis vedlegget 62622

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit :) så utrolig gøy å se deg her! Har innimellom tenkt på deg:) blir spennende å se hvor langt du er på vei da! Masse lykke til videre:)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit :) så utrolig gøy å se deg her! Har innimellom tenkt på deg:) blir spennende å se hvor langt du er på vei da! Masse lykke til videre:)
Takk takk :-) ja spent nå ja :-) håper jeg får tidlig ul også fordi jeg har mistet før. :-)

Back
Topp