Ubestemmelige smerter.

Isa

Krysser fingrene for 2015 baby.
Aprilbarna`15
Våknet i natt av smerter rettet mot høyre side (eggstokk?). Ble kjempe redd og trodde at løpet var kjørt. Smertene gikk raskt over og jeg sovnet igjen. Idag kan jeg liksom ikke helt huske om det var ordentlig vondt eller om jeg bare er veldig overfølsom for alle signaler fra kroppen om dagen. Noen som har erfaringer med stikkende smerter? Hvor vondt har dere egentlig, eller er det bare ubehagelig?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde slike smerter for en uke siden.. Og det var etter samleie, hadde sikkelig kramper og intense smerter i en halvtime.. Men så ga det seg.. Var på ul på mandag og lille spira så helt fin ut og hjerte slo❤️❤️. Så alt bra.. Vi er nok også litt overfølsome da vi er engstelige for å miste, men håper alt går bra med oss❤️❤️. Er du engstelig kan du kanskje ringe Gyn eller lege?;)

Termin: 14.januar 2015?❤️

Jeg hadde slike smerter for en uke siden.. Og det var etter samleie, hadde sikkelig kramper og intense smerter i en halvtime.. Men så ga det seg.. Var på ul på mandag og lille spira så helt fin ut og hjerte slo❤️❤️. Så alt bra.. Vi er nok også litt overfølsome da vi er engstelige for å miste, men håper alt går bra med oss❤️❤️. Er du engstelig kan du kanskje ringe Gyn eller lege?;)

Håper virkelig at alt er bra! Fikk legetime kl 11.30.

Lykke til, alt er nok helt fint! :) Så mange rare vondter som kommer med graviditeten. Har også hatt slike smerter som du beskriver, venninna mi som er gravid (type 30 uker på vei) sa det var normalt :) Jeg fikk det etter sex, hun sa det kunne minne om kynnere. Var vist helt ufarlig, har lest litt på nettet også, virker som det er flere som har opplevd det.
Det kan kanskje også være ligamentsmerter? :)

Lykke til, alt er nok helt fint! :) Så mange rare vondter som kommer med graviditeten. Har også hatt slike smerter som du beskriver, venninna mi som er gravid (type 30 uker på vei) sa det var normalt :) Jeg fikk det etter sex, hun sa det kunne minne om kynnere. Var vist helt ufarlig, har lest litt på nettet også, virker som det er flere som har opplevd det.

Så betryggende å høre at vi er flere! Har bekymra meg for de samme smertene de siste dagene!

Blir spennende å høre hva legen sier. Det jeg synes var ubehagelig var at den stikkende smerten var direkte lokalisert mot høyre eggstokk.

Jeg må ha verdens beste fastlege. Han mente at alt høyst sannsynligvis var ok. Likevel ringte han rundt for å få til en ul et sted, det var ikke lett en fredag ettermiddag. Tilslutt fikk jeg en time til mandag. Alt dette for at jeg skal føle meg litt tryggere :)

Jeg må ha verdens beste fastlege. Han mente at alt høyst sannsynligvis var ok. Likevel ringte han rundt for å få til en ul et sted, det var ikke lett en fredag ettermiddag. Tilslutt fikk jeg en time til mandag. Alt dette for at jeg skal føle meg litt tryggere :)

Så godt det finnes slike leger også:)

Jeg endte opp med å ta en ny g.test nå. Har vært litt bekymret etter de smertene jeg hadde torsdag natt. Denne testen er enda sterkere enn forrige (nederste bilde). Betyr det at jeg kan slå meg til ro med at jeg ikke har hatt en SA? Eller kan testen slå ut med så sterk strek uansett etter en SA? Håper noen vet? :)

ImageUploadedByBV Forum1400995712.462237.jpg

Det ser helt fint ut, flotte tester:). Du skal på ul i morgen og det kommer til å bli bra:). Du har vel ikke blødd og hatt masse smerter?

Det ser helt fint ut, flotte tester:). Du skal på ul i morgen og det kommer til å bli bra:). Du har vel ikke blødd og hatt masse smerter?

Har ikke hatt noen blødninger, og heller ingen smerter siden torsdag natt. Krysser alt jeg har for ul imorgen og håper håper at vi ser et bankende hjerte selv om det er litt tidlig :)

Da er det nok i orden:). Krysser fingrer for deg:). Opptater oss i morgen❤️

Da har jeg vært på ul, gyn forberedte meg på at vi sannsynligvis ikke ville høre noe hjerteslag enda da det er altfor tidlig, men jeg fikk i det minste bekreftet graviditeten og ingen sa :) deilig følelse! Skal tilbake om to uker, da regnet hun med at vi kunne se mye mer.

Back
Topp