Det var det jeg hadde til middag i dagDet er jo ikke noe søtere enn gulrot?men har du prøvd å skjære de i båter, dynke med olje, salt og pepper også ovnsbake/sprøsteke? Det kan vi fint ha til kveldssnacks
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det jeg hadde til middag i dagDet er jo ikke noe søtere enn gulrot?men har du prøvd å skjære de i båter, dynke med olje, salt og pepper også ovnsbake/sprøsteke? Det kan vi fint ha til kveldssnacks
![]()
Nei, ikke sant tenker jeg også. Er nok bare uvant for ham. Han liker ikke sur/søt saus heller, det som er så godt! Hvor lenge steker du dem da? Prøvde å bake i ovnen en gang, men de ble jo alt for harde!Det er jo ikke noe søtere enn gulrot?men har du prøvd å skjære de i båter, dynke med olje, salt og pepper også ovnsbake/sprøsteke? Det kan vi fint ha til kveldssnacks
![]()
Det var det jeg hadde til middag i dagSå godt! Men jeg får de aldri helt sprø! Hvor varm ovn, og hvor lenge har du de i?
Aner egentlig ikke hvor lenge jeg har dem i ovnen, kanskje 15-20 min? På ca 200gr. Går iallefall mye fortere enn med vanlige poteter. De blir vel sjeldent sprø, men litt sånn i kantene. De skal nok være bra tynne for å bli som potetgull tenker jeg.Nei, ikke sant tenker jeg også. Er nok bare uvant for ham. Han liker ikke sur/søt saus heller, det som er så godt! Hvor lenge steker du dem da? Prøvde å bake i ovnen en gang, men de ble jo alt for harde!
Nei, jeg mener rå. Som å dårlig kokte poteter. Skar dem opp i skiver, kanskje 0,5-1 cm tykke. Ble aldri ferdig jo. Var hos mamma jeg prøvde, mulig hun har litt dårlig ovn. Den er sikkert 15 år gammal og lyset virker ikke.Aner egentlig ikke hvor lenge jeg har dem i ovnen, kanskje 15-20 min? På ca 200gr. Går iallefall mye fortere enn med vanlige poteter. De blir vel sjeldent sprø, men litt sånn i kantene. De skal nok være bra tynne for å bli som potetgull tenker jeg.
Men med alt for harde, mener du da rå? Eller FOR stekt?
Hehe, det kan jo hende, har aldri opplevd at de var rå inni, og jeg er ikke veldig tålmodig. Men jeg innbiller meg at jo lengre jo bedre!Nei, jeg mener rå. Som å dårlig kokte poteter. Skar dem opp i skiver, kanskje 0,5-1 cm tykke. Ble aldri ferdig jo. Var hos mamma jeg prøvde, mulig hun har litt dårlig ovn. Den er sikkert 15 år gammal og lyset virker ikke.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det var det jeg hadde til middag i dagSå godt! Men jeg får de aldri helt sprø! Hvor varm ovn, og hvor lenge har du de i?
Er det jeg pleier også, men skjærer de i båter, eller enda tynnere. Og så snur jeg de etter 15 min. Men de skal kanskje være litt myke200g i 30 min. Deler de i to, har olivenolje, salt og pepper på.
Hva er det egentlig? Svinekjøtt revet fra hverandre? Har sett det på butikken og lurt litt på det. Hva har du til?I dag blir det pulled pork
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hva er det egentlig? Svinekjøtt revet fra hverandre? Har sett det på butikken og lurt litt på det. Hva har du til?