Deilig temperatur ute nå!
Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3
Drømmer om enda ett mirakel ♡ veien dit starter i mai 2014. englemamma og mirakelmamma <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
♡Ligger med snuppa på brystet ♡
2015? ♡
Kjedelig å skravle med seg selvDu får skravle ivei her Kengu, tror jeg har samla noen innlegg på denne tråden...Hehe....
Ser den, får skravle litt med meg....Kjedelig å skravle med seg selv![]()
Jeg vil også ha sjokolade, men det finnes ikke i hus....Nå er snuppa lagt. Godt å komme seg ut å få grillet litt. Får sjokolade idag og. Håper dagene fremover blir bedre ♡ er så nervøs for å teste meg i morgen....
Vaske klær, rydde litt og vente på beskjed om skolen jeg jobber på blir ligt ned fra sommeren..Ser den, får skravle litt med meg....
Har akkurat fått junior i seng og skal i gang med litt gørrkjedelig papirarbeid (gledene man får når man er selvstendig næringsdrivende). Hvilke planer har du for kvelden da?
Vi har butikk rett over gaten vi. Graviditetest ... Beklager ingen smil idagJeg vil også ha sjokolade, men det finnes ikke i hus....
Hva skal du teste i morgen?
Uffda, da krysser jeg fingre for at du får en bedre dga i morgen... Og et smil, i håp om at det smitter....Vi har butikk rett over gaten vi. Graviditetest ... Beklager ingen smil idager en tung dag
Hørtes ikke ut som verdens morsomste kveld det heller akkurat..... Skulle rydda og vaska og greier jeg også, men tror rett og slett ikke jeg orker!!! Får få unna papirarbeiet nåførst og se hva slags motivason som evt kommer dalende....Vaske klær, rydde litt og vente på beskjed om skolen jeg jobber på blir ligt ned fra sommeren..
neida, ikke noen morsom kveld akkurat..Hørtes ikke ut som verdens morsomste kveld det heller akkurat..... Skulle rydda og vaska og greier jeg også, men tror rett og slett ikke jeg orker!!! Får få unna papirarbeiet nåførst og se hva slags motivason som evt kommer dalende....
Takk for det ♡ tungt å prate ut om elie og at det er 16 mnd siden idag. Det er såpass ja. Her stenger de 23 :OUffda, da krysser jeg fingre for at du får en bedre dga i morgen... Og et smil, i håp om at det smitter....![]()
Jeg bor på bygda, her stengte butikken klokka 6 og siden jonuior er i seng, så jeg kunne ikke dratt noe sted uansett... Sikkert egentlig like greit....![]()
Her er det åpent til 23! Syns det er lenge:/Uffda, da krysser jeg fingre for at du får en bedre dga i morgen... Og et smil, i håp om at det smitter....![]()
Jeg bor på bygda, her stengte butikken klokka 6 og siden jonuior er i seng, så jeg kunne ikke dratt noe sted uansett... Sikkert egentlig like greit....![]()
Ut å spise er koselig ! ♡Er en vanesak i grunn... Er ytterst sjelden jeg føler behov for å på butikken etter 6, så det er en av de mange tingene med bylivet jeg ikke kan si at jeg savner noe særlig. Muligheten til å gå ut å spise derimot, den skulle jeg gjerne hatt!!
Har ikke sett min kjære på 3,5 uker jeg, så her er det kvalitetstid med meg selv og med eksen (pappan til junior) på øret.... (telefonen)Håper snuppa sover nå for noen timer så det blir kvalitets tid for meg og min kjære etterpå ♡
Det var lenge :/ bra dere kommer godt overens da! Håper på å få meg i dag for blir så godt humør av detHar ikke sett min kjære på 3,5 uker jeg, så her er det kvalitetstid med meg selv og med eksen (pappan til junior) på øret.... (telefonen)Hehe... Helt normalt det nemlig....
![]()