**IKM uke 21**

Det er i dag jeg skulle fått mensen :p men fikk jo den tidligere... det er nok bare ønsketenking fra meg, fordi jeg har så veldig lyst til å være gravid, men altså har likevel hatt en merkelig følelse av at jeg fortsatt er gravid selv om mensen er her. Noe som føltes rart :confused: Og i dag våknet jeg opp og syns magen min kjentes så rar og hard. Så meg i speilet og magen så helt RAR ut. Hele underlivet er oppblåst og det går liksom litt oppover slik at det ser ut som jeg har en hard kule foran. Haha, vet ikke helt hva som skjer jeg :p Har ingen symptomer ellers da, så jeg ser nok bare det jeg VIL se. Heh... det eneste positive med å vente til høsten med å prøve igjen er at jeg kan kose meg med cider og vin på sene sommerkvelder og sprade rundt i bikini med flat mage :p (med mindre magen fortsetter å bule ut som i dag da, da kan man ikke akkurat kalle den flat.....)
Når tidligere fikk du mens?

Testet ikke idag, fordi jeg ikke orket en blendahvit.
Da jeg kom på jobb, så var det en liten stripe blod på papiret. :-(((((
Tempen er fortsatt høy, så kanskje blir det med den lille stripen?
Krysser fingerne for at der var alt <3

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Da har jeg hvert hos legen å tatt ei hcg blod prøve siden jeg slår ut så seint på testpinner med urin. Jeg ska i en røntgen undersøkelse på fredag neste uke så da ville ho være sikker på at jeg var gravid eller ikke :flower får svar til tirsdagen det blir spennende:smiley-angelic001 :signs003med testing i helgen alle sammen :Heartbigred

Da har jeg hvert hos legen å tatt ei hcg blod prøve siden jeg slår ut så seint på testpinner med urin. Jeg ska i en røntgen undersøkelse på fredag neste uke så da ville ho være sikker på at jeg var gravid eller ikke :flower får svar til tirsdagen det blir spennende:smiley-angelic001 :signs003med testing i helgen alle sammen :Heartbigred
spennende håper du får positiv test :D eller svar :P

Noen som har fått positiv test i dag eller?:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Noen som har fått positiv test i dag eller?:D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Nei, fortsatt hvit. Jeg er møkkalei hvite tester!

Det var kjedelig med testen din i dag. Men når det er sagt tipper jeg at det bare var DEN testen. Magefølelsen min sier meg at du ruger på en liten spire. Jeg heier på deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, fortsatt hvit. Jeg er møkkalei hvite tester!

Det var kjedelig med testen din i dag. Men når det er sagt tipper jeg at det bare var DEN testen. Magefølelsen min sier meg at du ruger på en liten spire. Jeg heier på deg!

Sent from my iPhone using BV Forum
Åå du er verden søteste<3

Jeg har den samme følelsen selv så håper virkelig det stemmer :D

Krysser fingerne for at du skal slippe flere blanke tester og snart få en vakker strek :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Her kom tanta dundrende i ettermiddag. :(

Her kom tanta dundrende i ettermiddag. :(
Nei :( håper virkelig det sitter på neste PP nå <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Uff den kjenner jeg til.

Krysser fingerne for at streken kommer av spire og at det vil dukke opp en strek på neste test innen fristen :)

❤️Termin 04.02.15?❤️

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Tviler egentlig på det, men får se. Ikm i morgen, og masse tr symptomer idag. Er konstant på gråten, murrer i magen og konstant lyst på sukker :p

Gleder meg til å se testen din i morgen! Føler meg sikker på at du får to streker i morgen:)

Tviler egentlig på det, men får se. Ikm i morgen, og masse tr symptomer idag. Er konstant på gråten, murrer i magen og konstant lyst på sukker :p

Gleder meg til å se testen din i morgen! Føler meg sikker på at du får to streker i morgen:)
Håpe det kommer av en liten spire :)

Det håper jeg virkelig det kommer :D

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26

Ser streken tydelig:) Gratulerer!:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Back
Topp