IKM uke 23

Hvem her er førstegangsprøvere? Dvs at dere ikke har barn fra før? Er så spent om vi kan bli gravide i det hele tatt... Ti dager til jeg skal ta en test.. ;-)

Er det vanlig å kjenne noe før enn tiden før IKM?

Vi prøver også første gang på første barn, så dette er en veldig ny og spennende greie :) Det blir jo en heftig omveltning da, og vi er jo fortsatt veldig unge (synes jeg da, vi er 24 og 25). Føler det er så mange som sier at man må drøye tida uten barn så lenge som mulig, fordi man aldri får den tida tilbake.. Men mannen er sååå klar for å stifte familie, og jeg gleder meg jo veldig til den nye epoken også :)

Jeg merker at jeg kjenner MYE mer på kroppen min nå enn når vi ikke prøvde, plutselig kjenner jeg stikninger og vondter både her og der ;) De har nok vært der hele tiden, men nå har livmor og eggstokker plutselig blitt vitale organer :P

jeg hadde ingen symptomer sist jeg var gravid.annet enn det føltes som jeg fikk tr.tok test 2 dager på overtid, og etter det ble jeg mer var stikking i magen og tunge vonde bryst.mye på toalettet og fra 4 uker

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er så spennende dette. håpe alle her kommer seg inn på februar forumet.

vi er nettopp begynt å prøve igjen etter vi hadde en MA i oktober 2012. Jeg tok dette svært tungt og valgte å stoppet opp med prøvingen fram til nå. Har vært uten prevansjon siden januar, så håper spiren sitter etterhvert.
Føler meg klar for det nå og prinsessen vår på snart 8 år ønsker å bli storesøster.
Det blir en veldig stor alderforskjell så føler at vi skal begynne helt på nytt igjen.

Jeg er 1 dpo idag og det er 12 dager til IKM (2 juni)

Ønsker alle sammen lykke til og håper spirene sitter :)

Første gang her også :) har 2 pp nå, så er nettopp kommet igang.
Tenk om det blir februar bebi :o :) hehe altoppslukende det her ;)

--------------------------
Taster fra appen

Vi prøver også første gang på første barn, så dette er en veldig ny og spennende greie :) Det blir jo en heftig omveltning da, og vi er jo fortsatt veldig unge (synes jeg da, vi er 24 og 25). Føler det er så mange som sier at man må drøye tida uten barn så lenge som mulig, fordi man aldri får den tida tilbake.. Men mannen er sååå klar for å stifte familie, og jeg gleder meg jo veldig til den nye epoken også :)

Jeg merker at jeg kjenner MYE mer på kroppen min nå enn når vi ikke prøvde, plutselig kjenner jeg stikninger og vondter både her og der ;) De har nok vært der hele tiden, men nå har livmor og eggstokker plutselig blitt vitale organer :p

Vi er 30 & 33 - og jeg var absolutt ikke klare for å stifte familie da jeg var 25..har aldri hatt lyst på barn før jeg møtte han jeg snart er gift med nå. For meg var det mye som skulle på plass først: utdanning, finne den rette mannen, finne seg selv, være selvstendig. Alt dette kom ikke på plass før nå - og jeg føler meg veldig heldig og lykkelig. Og klar for februar baby! Krysser fingrene for oss alle!

Er så spennende dette. håpe alle her kommer seg inn på februar forumet.

vi er nettopp begynt å prøve igjen etter vi hadde en MA i oktober 2012. Jeg tok dette svært tungt og valgte å stoppet opp med prøvingen fram til nå. Har vært uten prevansjon siden januar, så håper spiren sitter etterhvert.
Føler meg klar for det nå og prinsessen vår på snart 8 år ønsker å bli storesøster.
Det blir en veldig stor alderforskjell så føler at vi skal begynne helt på nytt igjen.

Jeg er 1 dpo idag og det er 12 dager til IKM (2 juni)

Ønsker alle sammen lykke til og håper spirene sitter :)

Samme som meg! :-) Men tror jeg hadde el litt tidligere enn appen min sier. Skal teste 31/5:)

I see :-)

Håper det klaffer denne gangen da lillemoor! Vi har nettopp begynt, merker at man blir litt opphengt i dette. Men ser for meg at som tiden går så blir man mer avslappa, glemmer det litt liksom.. Mulig jeg tar feil..

Kjenner veldig at jeg vil vil vil bli gravid ;-)
For meg er det værtfall sånn! For bare 3 mnd siden var jeg hysterisk og var redd for at jeg ikke ville bli gravid:/ men nå slapper jeg mere av:)

Så lyst til å bli mamma <3

Hvem her er førstegangsprøvere? Dvs at dere ikke har barn fra før? Er så spent om vi kan bli gravide i det hele tatt... Ti dager til jeg skal ta en test.. ;-)

Er det vanlig å kjenne noe før enn tiden før IKM?

Det er veldig vanlig å kjenne noe før ikm. Enten man er gravid eller ei.

Jeg merker at jeg kjenner MYE mer på kroppen min nå enn når vi ikke prøvde, plutselig kjenner jeg stikninger og vondter både her og der ;) De har nok vært der hele tiden, men nå har livmor og eggstokker plutselig blitt vitale organer :P

Jeg og min forlovede er 24 begge to, og for oss er nå den rette tiden å starte familien på :) alder er bare tall, modenhet er mye viktigere synes jeg.

Vi er 30 & 33 - og jeg var absolutt ikke klare for å stifte familie da jeg var 25..har aldri hatt lyst på barn før jeg møtte han jeg snart er gift med nå. For meg var det mye som skulle på plass først: utdanning, finne den rette mannen, finne seg selv, være selvstendig. Alt dette kom ikke på plass før nå - og jeg føler meg veldig heldig og lykkelig. Og klar for februar baby! Krysser fingrene for oss alle!

Hehe jeg skulle absolutt ikke ha barn før jeg var 30, nå derimot er jeg utolmodig allerede :p

Taster fra appen

Hvor lenge har dere vært med deres kjære?

Taster fra appen

Fire år :) gifta oss ganske fort egentlig, etter to år sammen! Men klaffer det, så klaffer det! Da var det ikke noe å vente med ;)

Her er utdanning fortsatt underveis, går en master i nevrovitenskap.. Men jobber som lærer på vgs samtidig, så litt foreldrepenger blir det forhåpentligvis uansett :) føler det passer ganske greit å få barn mens man er under utdanning egentlig!

Hvor lenge har dere vært med deres kjære?

Taster fra appen

Siden 2010, men har kjent han lenger .. :-)

Jeg og min forlovede er 24 begge to, og for oss er nå den rette tiden å starte familien på :) alder er bare tall, modenhet er mye viktigere synes jeg.

Hehe jeg skulle absolutt ikke ha barn før jeg var 30, nå derimot er jeg utolmodig allerede :p

Taster fra appen

Alder er bare et tall, men 30 er liksom ei magisk grense føler jeg.. men alt til sin tid:) Ikke klar da jeg var 25, men nå som 29 - veldig klar for to blå før 30årsdagen! ;-)

jeg hadde planer om å være ferdig når jeg ble 30 jeg. Fikk første 29 år gammel, og prøver nå på #3

Taster fra appen

Vi har vært sammen 5 år i juni :) vi dreiv ganske lenge før vi ble sammen:) jeg var veldig kresen så ville bli ordentlig kjent med han først:P

Så lyst til å bli mamma <3

Hmm, forventet el lørdag, men ut i fra denne testen ser det ut som om det spøker litt.. Jeg pleier alltid å få sterke tester når det nærmer seg.. Jaja, smøre seg med tålmodighet..!

ImageUploadedByBV Forum1400734123.197358.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vert sammen i 8år. Møttes da jeg var 15 år :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi har vært kjærester i 3 år :) datet i 4.

I dag satte FF stipplet strek i charten min. Ifg den er jeg i dag 3 dpo :) det kan stemme veldig bra ettersom jeg hadde eggløsningssmerter på søndag. Og mandag var jeg på dag 16 i syklusen og 14 dager til IKM.
Skal det være vår tur denne gangen etter 9 pp?

Back
Topp