Hvordan slutte med nattmating?

Catbar

Betatt av forumet
Har noen tips til hvordan slutte med nattmating? Vi tenkte prøve oss i helgen :s
 
Ingen tips her gitt! :) Jeg ammer fortsatt hver 2-3 time om natten, så i mitt tilfelle tenker jeg å prøve å redusere antall amminger før å helt avslutte nattammingen.
 
Er ikke det litt ¨tidlig¨ enda?
Jeg har hørt at de slutter med det sjøl en eller annen gang, så jeg stresser ikke med det :)
Jeg er oppe to ganger om natten enda :p
 
Jeg prøver å la han ordne det selv, spiser fortsatt en gang på natta :) ellers har jeg hørt at når de spiser to måltider med fast føde hver dag trenger de ikke lenger mat på natta :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ikke det litt ¨tidlig¨ enda?
Jeg har hørt at de slutter med det sjøl en eller annen gang, så jeg stresser ikke med det :)
Jeg er oppe to ganger om natten enda :p
Så lenge hun får to faste måltider og legger godt på seg skal det gå fint!
 
her har hun avvent seg selv, våkna plutselig seinere og seinere for å spise, amma henne nesten i søvne når jeg la meg for å unngå spreng ... så ble det mindre og mindre. så gikk nattammingen over til tidlig på morgenkvisten-amming, og nå vil hun knapt ha det. klar for action stort sett 06.50. ikke snakk om å legge seg til å sove igjen. får håpe det er en liten periode.. men sover fra vi legger henne rundt kl.20 til neste morning. jeg var ikke litt forberedt på det en gang, så savner nattammingen veldig :)
 
Kanskje litt tidlig enda? Men beste metode er la pappan gi vann:)
Ikke for tidlig.. Vi har slutta (jeg gir siste måltid før jeg legger meg på kvelden) hun gråter fordi hun mistet smokken, men er fornøyd med å få smokk og sover videre :)
 
Back
Topp