Hvordan slutte med nattmating?

En tråd i 'Desember 2013' startet av Catbar, 21 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Catbar Betatt av forumet

Har noen tips til hvordan slutte med nattmating? Vi tenkte prøve oss i helgen :s

2. Missy Glad i forumet

Ingen tips her gitt! :) Jeg ammer fortsatt hver 2-3 time om natten, så i mitt tilfelle tenker jeg å prøve å redusere antall amminger før å helt avslutte nattammingen.

3. Blitz Glad i forumet Sensommerbarna 2016

Er ikke det litt ¨tidlig¨ enda?
    Jeg har hørt at de slutter med det sjøl en eller annen gang, så jeg stresser ikke med det :)
    Jeg er oppe to ganger om natten enda :p

• Liker Liker x 1
  4. Ibett Flørter med forumet

Jeg prøver å la han ordne det selv, spiser fortsatt en gang på natta :) ellers har jeg hørt at når de spiser to måltider med fast føde hver dag trenger de ikke lenger mat på natta :)

Sent from my iPhone using BV Forum

5. Catbar Betatt av forumet

Så lenge hun får to faste måltider og legger godt på seg skal det gå fint!

6. Blitz Glad i forumet Sensommerbarna 2016

Ah, okei :) Her har vi bare smaksprøver enda :)
    Men må jo innrømme det at det blir deilig å få en hel nattesøvn når den tid kommer! :)

• Liker Liker x 1
  7. Tutta Elsker forumet

her har hun avvent seg selv, våkna plutselig seinere og seinere for å spise, amma henne nesten i søvne når jeg la meg for å unngå spreng ... så ble det mindre og mindre. så gikk nattammingen over til tidlig på morgenkvisten-amming, og nå vil hun knapt ha det. klar for action stort sett 06.50. ikke snakk om å legge seg til å sove igjen. får håpe det er en liten periode.. men sover fra vi legger henne rundt kl.20 til neste morning. jeg var ikke litt forberedt på det en gang, så savner nattammingen veldig :)

8. Sam Forelsket i forumet

Kanskje litt tidlig enda? Men beste metode er la pappan gi vann:)

9. Catbar Betatt av forumet

Ikke for tidlig.. Vi har slutta (jeg gir siste måltid før jeg legger meg på kvelden) hun gråter fordi hun mistet smokken, men er fornøyd med å få smokk og sover videre :)

Del denne siden