*** Klagetråd ***

Ja, jeg klarer å vente noen uker til snart ett år uten favorittfredagskosen min


Mener det er trygt når de har blitt 6 uker, og da kan man amme 3 timer etter ett glass. Husker ikke helt, for liker ikke vin:p
 
Må klage litt på at jobben til mannen min sender han utombys med overnatting fra mandag til torsdag i fire uker fremover... Kan bli lange dager, spesielt for storebror her som går hjemme med meg og tulla. Jeg kunne nok ikke passet som off shore kone ;)
 
er suuuuur og gretten pga dumme dumme mannen! gidder ikke utdype mer, men han provoserer meg så jævlig. Virker som jobben hans blir prioritet over meg og jentungen
 
Vin!! Har så lyst å kose meg med et glass vin igjen!! Men tulla sovner bare av pupp og ikke av flaske og mannen tror at man bør vente 12 timer før man ammer igjen, men det stemmer jo ikke ?! Ikke etter ett glass vin, vel?
Helsesøster sa jeg måtte vente 6 uker og at det må gå fire(eller kanskje tre siden alle skriver det her) timer. Så på mandag!! Da har det gått seks uker og jeg skal ta "champissen" jeg fikk til babyshoweren av forloveren min :)


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
hun her er seks uker på søndag. Har allerede stooore forventninger til neste fredag (6+5) så sant det passer med ammingen
 
Samme her! Arg
jeg er sånn sur nå at jeg ikke gidder å si det til ham. Litt farlig sånn, han vet jeg er sur men han troralltid det er noe han nettopp har sagt eller gjort. Passiv aggressiv oppførsel tilskrives hormoner og dustete ektemann.
 
Nettopp hatt hylskrikende baby her med vondt og sårt bleieområde. Moren min brukte natusan våtservietter på han i stedet for mesoft serviettene som jeg bruker til daglig, så tror det er det som har gjort det. :(
Mammahjertet mitt fikk virkelig vondt når han gråt så fælt når vi skulle skifte bleie. <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nettopp hatt hylskrikende baby her med vondt og sårt bleieområde. Moren min brukte natusan våtservietter på han i stedet for mesoft serviettene som jeg bruker til daglig, så tror det er det som har gjort det. :(
Mammahjertet mitt fikk virkelig vondt når han gråt så fælt når vi skulle skifte bleie. <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

På 3 åringen kunne jeg ikke bruke våtservietter, ble kjempe sår.
Måtte også ha ny bleie fort, ble sår med en gang.
Så her har vi alltid brukt og bruker kun Mesoft servietter.
 
Uæææ lillemann er 3 uker i dag og brystvortene er fortsatt såre/sprukne og får stadig infeksjon :-/
 
På 3 åringen kunne jeg ikke bruke våtservietter, ble kjempe sår.
Måtte også ha ny bleie fort, ble sår med en gang.
Så her har vi alltid brukt og bruker kun Mesoft servietter.

Han har ikke blitt sår før, så jeg ble litt paff når jeg så det.
Er så irriterende, for jeg ba moren min skylle opp våtserviettene om hun absolutt måtte bruke natusan på han, men det gjorde hun tydeligvis ikke -.-
Mesoft er definitivt det som det kommer til å gå av her.
 
Høres veldig vondt ut :(
Prøvd purelan feks?

Prøvd det meste. Var på ammepol for en uke siden og hu anbefalte bacimycin da for å ta bakteriene, bare så tungvint at det må vaskes av før amming. Men kan ikke si helt sikkert om det hjalp. Dessuten litt vanskelig å vite om høy feber og influensavondt kommer av tette melkeganger eller infeksjon på brystvortene. Fikk antibiotika på legevakta første gang, men fikk samme på andre brystet mens jeg enda tok kuren, så tvilsomt om det var brystbetennelse likevel :p
Men nå er egentlig problemet bare et litt større sår på ene siden, så ser positivt på fremtiden (var svart skorpe på hele for 1,5uke siden). Dessuten legger lillemann såpass godt på seg at det må være verdt det til slutt :)
 
Dobbel :p
 
Du er dødsflink som ikke har gitt opp, synes jeg. Hadde vært forståelig om du ikke hadde orket amme mer :)
Håper alt stabiliserer seg og ordner seg!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Du er dødsflink som ikke har gitt opp, synes jeg. Hadde vært forståelig om du ikke hadde orket amme mer :)
Håper alt stabiliserer seg og ordner seg!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sambo var veldig for flaske her om dagen når tårene rant, men jeg skal forsøke å være optimistisk litt til :)
 
Hater hvordan kroppen min ser ut nå. Har enda ikke turt å se på arret fra ks.
Feit, klam og kronisk joggebukse og ammesinglett - sommeren 2014 :sad010
 
Hater hvordan kroppen min ser ut nå. Har enda ikke turt å se på arret fra ks.
Feit, klam og kronisk joggebukse og ammesinglett - sommeren 2014 :sad010

Føler meg deg, akkurat samme her :-(
 
Back
Topp