*** Klagetråd ***

Må klage litt jeg også:p Bind er noe dritt, har fått utslett i trusekanten pga den møkka... bepanthen har blitt en god venn. Blør heldigvis lite nå, men sist tok det 7 uker før det ga seg helt. Regner med det tar like lang tid nå. Er øm i hele underlivet om dagen også. Stingene har blitt litt vonde, føles ut som om de setter seg fast i bindet noen ganger :confused:
 
Må klage litt over den ekle renselsen, og de fæle binda jeg også.. Hater bind, blir så sår av å bruke det, samme hvilket merke det er, om jeg skifter ofte osv.. Men må jo bare bruke det sålenge jeg blør, å tøybind er ikke et alternativ for meg å prøve - selvom det sikkert hadde vært bedre for huden:p

Også må jeg klage over det håpløse mannfolket som ikke kan ta navnevalget på alvor.. Mini er nå 10 dager og navnløs, alle navnene jeg liker er visst ikke bra nok, å han kommer bare med forslag han tar ut av det blå, som alltid har vært, og er helt uaktuelle.. Blir så lei meg og oppgitt over at vi ikke kan få gitt lillebror et navn snart.. :(
Var jo liksom jeg som skulle få prøve å finne navn også denne gangen, siden han fant på til storesøster.. :(


Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)
 
Ble så sår av bind at jeg måtte ta en pause! Nå er det jo 2,5 uker siden fødselen så har ikke de værste blødningene, men litt gris ble det jo. Men bindløs i to dager hjalp godt. Tror det er det eneste som hjelper, så om dere kan så anbefaler jeg det.
 
Ble så sår av bind at jeg måtte ta en pause! Nå er det jo 2,5 uker siden fødselen så har ikke de værste blødningene, men litt gris ble det jo. Men bindløs i to dager hjalp godt. Tror det er det eneste som hjelper, så om dere kan så anbefaler jeg det.
Skal gå til innkjøp av truseinnlegg i dag, de gnager heldigvis ikke på lårene;)
 
Også må jeg klage over det håpløse mannfolket som ikke kan ta navnevalget på alvor.. Mini er nå 10 dager og navnløs, alle navnene jeg liker er visst ikke bra nok, å han kommer bare med forslag han tar ut av det blå, som alltid har vært, og er helt uaktuelle.. Blir så lei meg og oppgitt over at vi ikke kan få gitt lillebror et navn snart.. :(
Var jo liksom jeg som skulle få prøve å finne navn også denne gangen, siden han fant på til storesøster.. :(

Det hjelper ikke med litt tårer da? :) funket som gull her i gården med førstemann ;)
 
Møkka hemoroider!!! Blir nok en telefon til fastlegen i morra og spørre om å få stikkpiller. Selv om de krymper så blir de vondere. Har mistanke om at det ene stinget gnager litt bort på den ene, så er derfor det gjør så vondt. Var det her jeg var redd for når åreknutene begynte å legge seg i mellomkjøttet på slutten av svangerskapet...
 
Prøvd det også:p.. Virker som at han nærmer seg nå, han har lovt at innen i kveld skal vi klare å ha det klart:).. ( å jeg skal såklart ha det jeg ønsker:p )


Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)
Hvordan gikk det?? :)
 
Ikke sant! Måtte minne gubben i går på at fremfallet mitt er verre, så han må vente en god stund. Ikke har stingene falt av enda heller...

Hadde en real opprensking om dette i morges, at det er MULIG å ha så spaltet "personlighet"! Han er heeelt på bølgelengde med meg ang hva kroppen min har vært igjennom ene øyeblikket, og fullstendig glemt det når behovene melder seg. Ikke akkurat som at jeg ikke har behov på det området heller, jeg stenger ikke "butikken" for morro skyld.

Men etter oppvasken måtte vi jo prøve, da. Snakk om å miste møyndommen på nytt!
 
Dagen i dag begynte så bra, storesøster var eksemplarisk og lillebror fornøyd, vesla hjalp med å bade Noah, i den forstand hun tror hun hjelper ;) Til og med på stellebordet! Han tisser selvsagt så må bade han en gang til, da lukker jeg selvsagt ikke badedøra, å i det jeg skal ta på han ny bleie, hører jeg "bade" fra baderommet, legger lillebror ned og løper inn på badet, der sitter storesøster fult påkledd med tøfler i badebaljen og MIN tlf ligger på bunnen i balja :sad010
 
Jeg er helt desperat!!!! Hemoroidene mine er uutholdelige, og jeg klarer ikke ta vare på jentene mine, hvertfall ikke ho eldste! Var på legevakt og akuttmottak i natt, og fikk skjært og klemt ut noe koagulert blod, men ingen effekt på smertene. GRUSOMT!!!!!!!!!! Hjelp!! Har prøvd ALT!!!!! (Tror jeg)
 
Jeg er helt desperat!!!! Hemoroidene mine er uutholdelige, og jeg klarer ikke ta vare på jentene mine, hvertfall ikke ho eldste! Var på legevakt og akuttmottak i natt, og fikk skjært og klemt ut noe koagulert blod, men ingen effekt på smertene. GRUSOMT!!!!!!!!!! Hjelp!! Har prøvd ALT!!!!! (Tror jeg)
Har du fått stikkpiller, har hørt det skal være bedre enn krem. Her var de også smertefulle i helga, men jeg tok en pause i smøringa og har brukt ammeputa til å sitte på. Det har tatt bort smertene, så håper resten går seg til. Er ikke godt når det gjør vondt bare å gå og sitte. God bedring:)
 
Vin!! Har så lyst å kose meg med et glass vin igjen!! Men tulla sovner bare av pupp og ikke av flaske og mannen tror at man bør vente 12 timer før man ammer igjen, men det stemmer jo ikke ?! Ikke etter ett glass vin, vel?
 
Vin!! Har så lyst å kose meg med et glass vin igjen!! Men tulla sovner bare av pupp og ikke av flaske og mannen tror at man bør vente 12 timer før man ammer igjen, men det stemmer jo ikke ?! Ikke etter ett glass vin, vel?

Nei 3 timer har jeg alltid hørt etter en enhet :)
 
Nei 3 timer har jeg alltid hørt etter en enhet :)
Ja men gubben vil være på den trygge siden. Jeg ville jo aldri kjørt bil 3 timer etter et glass vin, så fet skurrer litt for meg også å amme etter 3 timer.
 
Ja men gubben vil være på den trygge siden. Jeg ville jo aldri kjørt bil 3 timer etter et glass vin, så fet skurrer litt for meg også å amme etter 3 timer.

Sant nok :) en mellomting er nok fint
 
Vin!! Har så lyst å kose meg med et glass vin igjen!! Men tulla sovner bare av pupp og ikke av flaske og mannen tror at man bør vente 12 timer før man ammer igjen, men det stemmer jo ikke ?! Ikke etter ett glass vin, vel?
Mener det er trygt når de har blitt 6 uker, og da kan man amme 3 timer etter ett glass. Husker ikke helt, for liker ikke vin:p
 
Back
Topp