Gå over??

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Når skal denne slappheten gå over??
Jeg er trøtt og sliten hele tiden, og det begynner faktisk å bli veldig plagsomt! kunne sovet døgnet rundt :(

Åhh.. Føler med deg. Er enormt trett jeg også! En time og 3 kvarter igjen til jeg er ferdig på jobb og kan dra hjem for å sove bort resten av dagen :-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hehe :) Jeg er ferdig kl 3, da må jeg rett i bhg å hente datteren, så det blir ikke mye søvn før ho har lagt seg i kveld..

Huff, stakkars! Du får prøve å legge deg tidlig ikveld :-)

Mannen driver ute helt fra han har spist middag, til han skal legge seg omtrent, så skal jeg få noe tid sammen med han så MÅ jeg være oppe til han bestemmer seg for å legge seg. I går så jeg han kun under middagen.. Og det er kjedelig :(
Men, sånn er det å være sammen med en bonde :P

Ah, skjønner. Viktig med litt kjærestetid! :-) Har det litt på samme måte selv når samboern jobber kveldsvakt. Da tvinger jeg meg selv til å være våken til kl. 11 så vi kan ha en time sammen på kvelden :-P

Ja, spesielt når det er sånn hver kveld..
Datteren spør fryktelig etter han om dagen, og jeg skjønner jo det. Håper han har litt tid til hvertfall henne i kveld.

Skjønner hva du mener, men jeg er ikke sånn som får sove om dagen, så jeg trenger bare å legge meg ned på sofaen og slappe av. Sovner tvert jeg legger meg i senga om kvelden da!

Ja, spesielt når det er sånn hver kveld..
Datteren spør fryktelig etter han om dagen, og jeg skjønner jo det. Håper han har litt tid til hvertfall henne i kveld.

Så kjedelig :-( Får håpe han rekker det, ja!

Det er slitsomt å værre mamma når man er gravid å sliten! Spessielt når man holder på å hjelpe svigers å fløtte å pusser opp lamme svigerbror og svigersøster og ikke kan røpe av man er gravid!:p det er slitsomt det!

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler veldig med deg.. Jeg også er utrolig trøtt..
Men trøtt i kombinasjon med eksamenskjør og en aktiv 2-åring = lite søvn.. GJESP, jeg gleder meg til sommerferie..

Føler så med deg, er het utslitt fortiden:/
Men sist gikk det over rundt uke 12:-) så d blit bedre!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Han var inne helt til veslemor la seg i går, de satt og kosa og leste bok i godstolen :) Herlige mine <3
Gleder meg til 12 uker er gått, kanskje man har litt mer til overs :)

Trøttis her også. Har sovnet et par ganger mens lillemor ser barnetv den siste uka

Termin Januar 2015
MA uke 12 2013
Prinsesse født Oktober 2012 ❤
MA uke 13 2012

Back
Topp