Lystgass?

Elledille

Ønsker nr. 3
Bruker de lystgass på sykehusene lenger? Da jeg fødte sist (´11) var det mye snakk om at tilbudet om lystgass skulle forsvinne pga dårlig ventilasjon og arbeidsforholdet for de ansatte o.l.
Noen som vet? Jeg har to styrtfødsler bak meg og har ikke rukket noe annet enn litt lystgass. Tanken på ikke få det engang er bare litt stressende... :-O

På Fredrikstad sykehus kuttet de det akkurat ut:(

Termin: 14.januar 2015?❤️

Er det noen som vet om de fortsatt har det på Ullevål, Riksen eller Ahus?

De har det ikke på Ullevål. Fødte der i juli og da hadde dem det ikke. Jeg spurte etter det.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Var ikke en ab grunnene til at de kuttet det ut at kvinner som ble eksponert mye for det (les jordmor) fikk en veldig økt risiko for SA/MA dersom hun ble gravid

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg brukte det når jeg fikk 2.mann i 2010, tror forsatt de bruker det på det sykehuset!

Jente2007♥
Gutt2010 ♥

Termin 4.januar ❤

Leste jeg også, begynte nesten å gråte!!!!! Gruer meg brått mer:/ hehe:P

14. Januar 2015?
Ja, kjempe kipt:(. Men det hjalp også med oksygen på maske sist:). Nå ser det kanskje ut som vi har termin samme dag og skal føde på samme sykehus, spennende :)

Er det noen som vet om de fortsatt har det på Ullevål, Riksen eller Ahus?
De har det på Ahus!

01.01.14

Ja, jeg mener Ahus er en av de som forsatt har det. De har jo såpass nytt vent. at det burde ikke være noe problem. Brukte det sist på Ahus i '11. (så vidt :P )

Men står det ikke noe steder? eventuelt ringe inn eller spørre ved OUL?

Tenker det ordner seg nok ;)

Ja, kjempe kipt:(. Men det hjalp også med oksygen på maske sist:). Nå ser det kanskje ut som vi har termin samme dag og skal føde på samme sykehus, spennende :)
Okey da satser jeg på det for klarte meg bare med lystgass sist, men det var i 07 hehe:P
Oi såpass ja! Ja det er spennende:D Jeg tror jeg blir satt frem litt, skal på tidlig ul i uke 9 håper jeg på...

14. Januar 2015?

Jeg skal sjekke før det blir søkt om fødeplass. Hvis de har på Ahus og ikke på Ullevål velger jeg nok Ahus :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal sjekke før det blir søkt om fødeplass. Hvis de har på Ahus og ikke på Ullevål velger jeg nok Ahus :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sjekka med jordmor, så det blir Ahus på meg:)

01.01.14

Back
Topp