Hehe... Jobbet på et gatekjøkken fra jeg var 16, så takler rett og slett ikke den lukta som er på slike steder - blir i alle fall ikke sulten av det!!![]()
Hehe, skjønner godt du ikke takler den lukta da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe... Jobbet på et gatekjøkken fra jeg var 16, så takler rett og slett ikke den lukta som er på slike steder - blir i alle fall ikke sulten av det!!![]()
Det skal være sikkert...... Og etter å ha renset slike frityrgryter noen ganer får man ikke akkurat veldig lyst på det som er laget oppi der heller... Ser jo heller ekkelt ut!!!Hehe, skjønner godt du ikke takler den lukta daDen er kvalmende i lengden.
Det skal være sikkert...... Og etter å ha renset slike frityrgryter noen ganer får man ikke akkurat veldig lyst på det som er laget oppi der heller... Ser jo heller ekkelt ut!!!Men hender jeg spiser pommes frites jeg også da, kanskje et til to ganger i året eller noe.....
![]()
Hehehe.... Vi har vel alle våre svakheter, så er de tikke verre enn McDonalds-mat har du vel berga godt...HeheÆsj da!! Sånt vil jeg ikke vite
Digger den pommes frites på mc`en jeg![]()
Hehehe.... Vi har vel alle våre svakheter, så er de tikke verre enn McDonalds-mat har du vel berga godt...![]()
Jeg skal faktisk spise jordbær med sukker og fløte jeg... NÅ!!! klokka halv 11 om kvelden liksom....Ja, sant detSpiser det sjelden til tross,men når mannen foreslo det i dag sa jeg ikke nei
![]()
Jeg skal faktisk spise jordbær med sukker og fløte jeg... NÅ!!! klokka halv 11 om kvelden liksom....Jada... for det er normalt...
Hehe....
Om jeg ikke spiser et nå kommer jeg til å bli liggende i senga og tenke på det... Så da spiser jeg heller....Nææh, kanskje ikkeHar man lyst, har man lov
![]()
God morgenGod morgen
Ønsker dere en fin dag
God morgen!God morgen
Ønsker dere en fin dag
Om jeg ikke spiser et nå kommer jeg til å bli liggende i senga og tenke på det... Så da spiser jeg heller....Det verste min kjære hører er gravide damer som sier at "babyen har sålyst på is, sjokolade osv", men siden han befinner seg langt utpå sjøen nå, så kan jeg jo likevel prøve meg med at lillebror absolutt vil ha jordbær, så jeg må bare føye meg....
![]()
God morgen
Ønsker dere en fin dag
Hva står på planen i dag da, damer?
Jeg er på jobb og så skal jeg til jordmora senere i dag....
God morgenGod morgen
Ønsker dere en fin dag
Lykke tilHva står på planen i dag da, damer?
Jeg er på jobb og så skal jeg til jordmora senere i dag....
Her plaskregner det.... Er 22 uker og tiden snegler seg avgårde.......Skal ut på trilletur senere, det er nydelig vær i Bergen. Ta med lunsjen ut
Ellers må jeg pakke.
Hvor langt er du på vei nå?
Her plaskregner det.... Er 22 uker og tiden snegler seg avgårde.......![]()
Hehe... Er 22 uker og veier 48kg, så ikke så bekymret for vekta enda.... Og kose meg kan jeg absolutt i ikke gravid tilstand også...Hadde spist det selv om jeg hadde hatt lyst påSmakte det i går
?
Haha, du får passe på mens han er vekke.
Trist med de som benytter svangerskapet til å spise masse usunt, for de tenker man skal legge på seg uanset, så ser poenget hans...Men kose seg er lov,gravid eller ei![]()