Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du lære meg Starbucks?Kan man hekle med vanlig garn, eller må man ha "heklegarn"? Skal prøve meg på baby-uggs til en venninnes datter![]()
Har noe heklegarn her hjemme som jeg ble anbefalt til å hekle booties(skulle selvfølgelig lære det selv, men skjønte ingenting av det) kan se hva det heter im , orker ikke gå opp fra sengs nå for er kaputtKan man hekle med vanlig garn, eller må man ha "heklegarn"? Skal prøve meg på baby-uggs til en venninnes datter![]()
Vi kan ta en "lære å hekle dag"Har noe heklegarn her hjemme som jeg ble anbefalt til å hekle booties(skulle selvfølgelig lære det selv, men skjønte ingenting av det) kan se hva det heter im , orker ikke gå opp fra sengs nå for er kaputt
Ja, den er helt fantastisk. Har faktisk strikket noen av de babytingene til rn venninneJeg bruker denne websiden veldig ofte
http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Sier ikke nei til detVi kan ta en "lære å hekle dag"
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, den er genialt. Den har også introduksjonvideo som man kan lære forskjellige metoder om det er behov. Har laget masse fra denne siden.Ja, den er helt fantastisk. Har faktisk strikket noen av de babytingene til rn venninne
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app