Til dere strikke og hekledamer:

Starbucks

Forumet er livet
Kan man hekle med vanlig garn, eller må man ha "heklegarn"? Skal prøve meg på baby-uggs til en venninnes datter:)

Åff kårs. Må bare lære det selv først, hihi:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har heklet sånt trekk til lykter, i all slags garn. Syns bomullsgarn er det letteste så ikke trådene skiller seg :)

Har også brukt all slags garn :)

Kan man hekle med vanlig garn, eller må man ha "heklegarn"? Skal prøve meg på baby-uggs til en venninnes datter:)
Har noe heklegarn her hjemme som jeg ble anbefalt til å hekle booties(skulle selvfølgelig lære det selv, men skjønte ingenting av det) kan se hva det heter im , orker ikke gå opp fra sengs nå for er kaputt

Har noe heklegarn her hjemme som jeg ble anbefalt til å hekle booties(skulle selvfølgelig lære det selv, men skjønte ingenting av det) kan se hva det heter im , orker ikke gå opp fra sengs nå for er kaputt
Vi kan ta en "lære å hekle dag" :)

Ja, den er helt fantastisk. Har faktisk strikket noen av de babytingene til rn venninne:)

Ja, den er genialt. Den har også introduksjonvideo som man kan lære forskjellige metoder om det er behov. Har laget masse fra denne siden.

Skal sjekke garn etterpå. Ligger enda i senga

Fant garnet men emballasjen er fjernet. Vi kan ta en shoppingdate i Lillestrøm så kan jeg vise deg

Sweet! Har heldigvis goood tid på meg:)

Back
Topp