Da flytter jeg :(

Veldig fint dere holder håpet oppe :)
De gjør ingenting på legevakten. Blir bare sendt hjem med svaret jeg fikk forrige helg, truende abort. Eller noe annet piss.
Jeg ringer heller Ullevål i morgen å forteller ståa. Så får håpe de gir meg en time fortest mulig

SA uke 5+6 :(
starter utredning for habituell abort.
Ja men kan ikke xu være farlig for deg da? Indre blødninger? Eller er jeg helt på jordet nå? :/

Ja men kan ikke xu være farlig for deg da? Indre blødninger? Eller er jeg helt på jordet nå? :/
Jo det kan det. Men skal som sagt ringe sykehuset i morgen,og be om en haste time. Legevakten her kan jo ingenting.

Jo det kan det. Men skal som sagt ringe sykehuset i morgen,og be om en haste time. Legevakten her kan jo ingenting.

Da må du ringe med en gang i morgen! Teite legevakt :@

Forferdelig trist i å lese :( signerer de andre på å ikke gi opp helt enda. Tror det er bra at du er realistisk og også tenker tanken at dette kanskje ikke går. Samtidig er det mange som sliter med blødninger og det kan allikevel gå bra. Nå er det bare 1 dag igjen, tror det blir godt for deg å få noen svar ihvertfall. Uvissheten er til tider det værste som finnes. Krysser alt jeg har for at spira har klamret seg fast! ❤️

Forferdelig trist i å lese :( signerer de andre på å ikke gi opp helt enda. Tror det er bra at du er realistisk og også tenker tanken at dette kanskje ikke går. Samtidig er det mange som sliter med blødninger og det kan allikevel gå bra. Nå er det bare 1 dag igjen, tror det blir godt for deg å få noen svar ihvertfall. Uvissheten er til tider det værste som finnes. Krysser alt jeg har for at spira har klamret seg fast! ❤️
Får ikke endelig svar før den prøven jeg tar i morgen og ul. Så er noen dager til med venting . :s

Binamor <3 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg skjønner at du mister håpet på denne spira, men kan vi ikke klamre oss til håpet litt til? Jeg håper det kommer noe godt ut av morgendagen <3

Får ikke endelig svar før den prøven jeg tar i morgen og ul. Så er noen dager til med venting . :s

Ja det er sant men den ene hcg vil muligens kunne gi deg svar. Hcg er jo vanligvis lavt for uken du er hvis du har mistet eller er på vei til å miste. Mulig den kan gi deg en indikasjon hvertfall. Hvor langt er du nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det er sant men den ene hcg vil muligens kunne gi deg svar. Hcg er jo vanligvis lavt for uken du er hvis du har mistet eller er på vei til å miste. Mulig den kan gi deg en indikasjon hvertfall. Hvor langt er du nå?

Sent from my iPhone using BV Forum
6 uker i dag. Tok en hcg prøve på torsdag,i morgen er det en ny. Det er den i morgen jeg venter svar på.

hcg prøven på torsdag å på 1200
har ikke fått svar på den fra i dag

Jeg håper virkelig det går bra denne gangen. Har du mistet mange ganger?
Sender mange varme tanker til deg!! <3

Har ikke noe symptomer lenger heller. Så dette er bare tragisk. Ikke følerbjeg meg gravid heller. Så da tar jeg bena helt ut her i fra. Tror ikke vi blir å prøve igjen og orker ikke utredning. Så da får baby være baby. Koselig å bli kjent med dere jenter:) lykke til videre.

Neei, Binamor :( Skjønner godt at du føler håpet er ute nå, og at du ikke orker tanken på fler skuffelser. Håper virkelig dere prøver igjen, da etter utredning og kanskje en pause i sommer ? Det er jo en grunn til at dere har prøvd så mange ganger, ønske om en baby til er jo der.. Får kjempevondt av deg nå :'(
Sender deg en stor klem, og ønsker dere masse lykke til!

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Binamor :( blir så lei meg på dine vegne! Skjønner du er sliten og lei. Håper at en dag du får din etterlengta baby nr 2. Tenker på deg og sender deg en stor god klem❤️

Så forferdelig trist:(. Tenker masse på deg, håper ting ordner seg uansett❤️❤️. Mange klemmer

Termin: 14.januar 2015?❤️

Kjære Bina du må ik gi opp. Jeg har mistet 3 i løpet av 9 mnd. Så ble jeg gravid for fjerde gang nå. Denne gangen er alt bra med fosteret og d vokser som d skal. Jeg har ikke engang vært på utredning. Du må prøve igjen. Ikke gi opp. Sender masse klemmer til deg <3

❤️01.01.15❤️

Så trist. Tenker på deg!! Håper alt oordner seg for deg no!! Ikke gi opp håpet!! lykke til videre..

Back
Topp