Tuppelura92
Glad i forumet
Nå vet ikke jeg om mange av dere er i samme situasjon som meg. Men hva ville dere gjort/hva har dere gjort med venner som man plutselig ikke har så mye til felles med lenger med tanke på at livssituasjonen er blitt anderledes med barn. Jeg hat ei venninde som jeg har kjent heeele livet, og vi har holdt sammen gjennom tykt og tynt. Men nå som jeg har fått barn, så merker jeg at jeg ikke liker hu noe særlig mer, jeg blir så lei. Hun holder aldri avtaler, er enten treig, sover for lenge, misser bussen, glemmer avtalen osv. Hun har dumpa kjæresten sin som hun har hatt i mange år, for å kunne ligge rundt og føle seg fri. Dette kunne jeg leve med før jeg fikk barn, men nå kjenner jeg at jeg er drittlei!
Har avtale med henne i dag, hvor vi skulle være sammen på formiddagen, og jeg skal til svigers på ettermiddagen. Klokken er nå 13.30 og jeg har enda ikke hørt noe fra henne. Typisk henne! Hun har avlyst hver eneste avtale vi har hatt siden jeg fikk lillemann, så hun har enda ikke truffet han.
Ville dere bare droppet sånne "venner", selv om de har vært deres nærmeste i alle år?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har avtale med henne i dag, hvor vi skulle være sammen på formiddagen, og jeg skal til svigers på ettermiddagen. Klokken er nå 13.30 og jeg har enda ikke hørt noe fra henne. Typisk henne! Hun har avlyst hver eneste avtale vi har hatt siden jeg fikk lillemann, så hun har enda ikke truffet han.
Ville dere bare droppet sånne "venner", selv om de har vært deres nærmeste i alle år?
Sent from my iPhone using BV Forum