**IKM uke 21**

Føler meg skikkelig ysj i dag altså :eek:

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Hope da, for en temp!!! Nesten feber :)

Blendahvit test her idag, men dumskap å teste 8dpo da.

Jeg syns min er litt svakere igjen idag, så jeg må vel forberede meg på ny kjemisk :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400309625649.jpg
    1400309625649.jpg
    35,8 KB · Visninger: 87
Er det noen her inne som har prøvd digitale tester enda? Eller er det for tidlig?
Tror nok Mamma_mia_93 ville fått utslag på en digital nå i allefall :)
Jeg kommer ikke til å ta digital, siden jeg har fått utslag på digital når jeg har hatt kjemisk før, får jeg bare vente til Tirsdagen å se hva som skjer..

Jeg syns min er litt svakere igjen idag, så jeg må vel forberede meg på ny kjemisk :(

Har ikke så mye greie på kjemisk, men syns den testen ser veldig fin ut :) ikke ta sorgen på forskudd, ta en ny test om noen dager :) syns ikke min test heller va så mye sterkere idag en den va iforgårs, men kjenner på kroppen at her er det skjedd ting;)

Kanskje Mamma_mia_93 må flytte seg selv og flere over på gravid på side 1 nå :D
Blir fin statestikk denne uken skulle man tro!

Jeg syns jeg ser en strek jeg, med farge! :)

Kanskje Mamma_mia_93 må flytte seg selv og flere over på gravid på side 1 nå :D
Blir fin statestikk denne uken skulle man tro!
Ja kanskje jeg må det? Har ikke oversikten over alle dem andre som er gravid, så jenter: er du gravid så si ifra! :D får ikke oppdatert før vi kommer hjem i ettermiddag da, turen bærer ut om en time, så må gjøre meg klar nå! :)

Jeg syns jeg ser en strek jeg, med farge! :)

Ja kanskje jeg må det? Har ikke oversikten over alle dem andre som er gravid, så jenter: er du gravid så si ifra! :D får ikke oppdatert før vi kommer hjem i ettermiddag da, turen bærer ut om en time, så må gjøre meg klar nå! :)

Du er definitivt gravid, da! :D hvisker grattis til deg jeg :D

Blendahvit test i dag også. 9 dpo. Begynner å miste håpet litt og har mista den følelsen av at jeg kanskje er gravid... men vet jo at det kan være litt for tidlig enda. Menmen.. har såå lyst til å ta en cider eller to, men burde vel kanskje ikke det :) Jæjæ. God 17. mai folkens! :D

Dårlig med å oppdatere jeg. Har ikke testet etter EL denne pp. Men hadde sinnsvake smerter i eggstokkene på mandag og mye El-slim. Så rekner med der var iløpet av natt til tirsdag. Så da er jeg ca 5dpo idag. Du kan flytte meg til ikm 24 mai.

Back
Topp