Trodde det var okay, sålenge streken kom innen 5 minutter jeg? Hehe, jeg har hvertfall trua på at du vil få positive i dagene fremoverTviler litt siden streken kommer etter 3 min, dessuten har jeg flere tester som må bli brukt opp![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde det var okay, sålenge streken kom innen 5 minutter jeg? Hehe, jeg har hvertfall trua på at du vil få positive i dagene fremoverTviler litt siden streken kommer etter 3 min, dessuten har jeg flere tester som må bli brukt opp![]()
![]()
Hope da, for en temp!!! Nesten feberFøler meg skikkelig ysj i dag altså
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Du er gravid du...! Man får ikke sånn strek uansett hvor lenge man venter, uten spireMin etter 5 min idag! Begynner å se lyset nå, tester igjen på mandag da jeg venter tr![]()
ÆææDu er gravid du...! Man får ikke sånn strek uansett hvor lenge man venter, uten spire
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja.. HELT seriøst!Æææsånn helt seriøst?? Klarer ikke helt å innse det!
![]()
Min etter 5 min idag! Begynner å se lyset nå, tester igjen på mandag da jeg venter tr![]()
Tror nok Mamma_mia_93 ville fått utslag på en digital nå i allefallEr det noen her inne som har prøvd digitale tester enda? Eller er det for tidlig?
Jeg syns min er litt svakere igjen idag, så jeg må vel forberede meg på ny kjemisk
Er det noen her inne som har prøvd digitale tester enda? Eller er det for tidlig?
Jeg syns jeg ser en strek jeg, med farge!Jeg syns min er litt svakere igjen idag, så jeg må vel forberede meg på ny kjemisk
Ja kanskje jeg må det? Har ikke oversikten over alle dem andre som er gravid, så jenter: er du gravid så si ifra!Kanskje Mamma_mia_93 må flytte seg selv og flere over på gravid på side 1 nå![]()
Blir fin statestikk denne uken skulle man tro!
JodaJeg syns jeg ser en strek jeg, med farge!![]()
Jeg syns jeg ser en strek jeg, med farge!
Ja kanskje jeg må det? Har ikke oversikten over alle dem andre som er gravid, så jenter: er du gravid så si ifra!får ikke oppdatert før vi kommer hjem i ettermiddag da, turen bærer ut om en time, så må gjøre meg klar nå!
![]()
Min etter 5 min idag! Begynner å se lyset nå, tester igjen på mandag da jeg venter tr![]()
Er jo strek på den testen derVis vedlegget 61780
Legger med dagens jeg, er redigert litt da.. Blir ikke klok![]()
Sent from my iPhone using BV Forum