Sykemeldt?

Uglemamma

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Mange som er sykemeldte? Eller går det greit å være i jobb?

Er selv sykemeldt ut i juni engang grunnet ekstrem svangerskapskvalme :/

Jeg er også sykemeldt pga svimmelhet og kvalme. Har også i tillegg fått bekkenløsning, så legen sa jeg ble hjemme noen uker..

Termin: 6.januar 2015❤️

Huff så kjedelig med bekkenløsning i tillegg :/

Noen som har tips til serier man kan se, nå når dagene virker uendelig lange...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Angry mangetment(eller hvordan det skrives);). Cogur town?;)

Termin: 6.januar 2015❤️

Jeg er sykemeldt, noe jeg egentlig synes er pyton. Pga at jeg har mista flere ganger og div, må jeg holde meg i ro en liten stund. Psyken og humøret mitt er også som en berg og dalbane. Er egentlig bare sykemeldt fram til torsdagen, men tror den blir forlenget. Mulig jeg kommer til å jobbe litt redusert. Vet ikke helt enda. Må se hvordan dette barker i vei.

Er sykemeldt pga mange tidligere SA og MA..
Foreløpig sykemeldt en liten stund, men blir nok forlenget til jeg ser at alt er bra..
Har også blitt satt på en del medisiner og skal på endel kontroller fremover, så da er det likesågreit gunstig å være sykemeldt ..

Er sykemeldt pga mange tidligere SA og MA..
Foreløpig sykemeldt en liten stund, men blir nok forlenget til jeg ser at alt er bra..
Har også blitt satt på en del medisiner og skal på endel kontroller fremover, så da er det likesågreit gunstig å være sykemeldt ..

Samma her. Er sykemeldt ut juni pga mange SA/MA. Legen vil at jeg skal bare ligge og slappe av :/ spiren har d heldigvis bra :) så jeg holder mg hjemme ut uke 14 :)

❤️01.01.15❤️

Samma her. Er sykemeldt ut juni pga mange SA/MA. Legen vil at jeg skal bare ligge og slappe av :/ spiren har d heldigvis bra :) så jeg holder mg hjemme ut uke 14 :)

❤️01.01.15❤️
Ja, de snakka om uke 14 hos meg og..

Kan jeg spørre.. Har du blitt utreda etter mange SA?
Hos meg fant de ingenting.
Men går på glucophage og nå klexane for å se om det hjelper..

Jeg er og sykemeldt, men ikke pga svangerskapet. Har værr sykemeldt i flere mnd og er det frem til ferien begynner i beg. Av juli. Så satser jeg på å begynne å jobbe igjen i august:)

Ja, de snakka om uke 14 hos meg og..

Kan jeg spørre.. Har du blitt utreda etter mange SA?
Hos meg fant de ingenting.
Men går på glucophage og nå klexane for å se om det hjelper..

Jeg kom ik så langt nei :p skulle kontakte dem 6uker etter utskrapning , og da var jeg gravid igjen :p

❤️01.01.15❤️

Back
Topp