★☆★Felles skravletråd★☆★

Jenter, hvordan blir 17.mai feiringen?? :) Skeie ut eller holder dere unna godsakene? Her har sambo bursdag så stygt redd for større inntak enn lovlig :-O

<3 4 skjønne små på fem år <3
Har ofte pleid å bli alt for mye mat og kake når vi drar ulike steder. Blir nok et kakestykke, men tror ikke jeg kan skeie ut så mye mer:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hater stress ! Vil ikke bake i dag, men må vel bare sette i gang vel, gutta må ha noen pene joggesko til 17 mai, det får mannen fikse!
Jeg lar meg lett stresse når det er så mye som skal skje, trene skal jeg uansett, tror det blir 30 day shred i dag eller en god tur med rask gange.
Snart skrive kontrakt, så bake! Yeah!

Jenter, hvordan blir 17.mai feiringen?? :) Skeie ut eller holder dere unna godsakene? Her har sambo bursdag så stygt redd for større inntak enn lovlig :-O

Jeg har tenkt til å unne meg litt is og slikt. Er heldigvis på lørdagen ;)

17. mai er tilfeldigvis på en lørdag i år (Jippi!!!), og heldigvis er det karbodagen min, så jeg spiser det jeg har lyst på! :) Gleder meg allerede! :)

17. mai er tilfeldigvis på en lørdag i år (Jippi!!!), og heldigvis er det karbodagen min, så jeg spiser det jeg har lyst på! :) Gleder meg allerede! :)
Herlig å kunne unne seg no godt når man har vært flink hele uka :)

Her blir det is, kaker og bruuuus!!! Kanskje til og med en øl!:):)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Noen her som ser på the biggest loser?

Noen som vet hvordan yoghurt heaven er når det gjelder kalorier? Er den litt sunnere? :)

Jeg tror neste uke er finalen :) har du noen du heier på da? Heier på Danni jeg :)

Jeg også! Hun har vært favoritten min hele veien.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Spent på kveldens resultat :D

Spent på kveldens resultat :D

Skal innrømme at jeg glemte litt at vi snart får resultatet!! Er så trøtt og sliten i dag! (Sånn er det vell å være småbarnsmamma? :confused: )

Skal innrømme at jeg glemte litt at vi snart får resultatet!! Er så trøtt og sliten i dag! (Sånn er det vell å være småbarnsmamma? :confused: )

Det har du helt rett i :) Har du ett eller flere barn? :)

Det har du helt rett i :) Har du ett eller flere barn? :)

Bare ett på 4mnd, men hu er liksom i den fasen nå hvor hu skal ha masse oppmerksomhet og er skeptisk til andre.

Bare ett på 4mnd, men hu er liksom i den fasen nå hvor hu skal ha masse oppmerksomhet og er skeptisk til andre.

Skjønner den, husker den tida selv ;)

Prøver igjen jeg:p
Noen som vet hvordan yoghurt heaven er når det gjelder kalorier? Er den litt sunnere? :)

Back
Topp