Ble den vordende pappaen glad?

Tja, hans første kommentar var; "Nå har vi driti oss ut!"

Hehe :p Men det kommer seg nå ;) Vi skulle jo egentlig ikke begynne prøvingen før etter sommeren, men ble litt grepet av iveren (jeg) :p

Han ble glad. Han som var mest gira på ett barn til;) men vi snakker lite om det!! Er liksom så lenge til og fjernt å tenke på. Ingen som vet at vi skal han baby heller

Termin 13 januar❤️❤️

Ja! Var han som overtalte meg om å få ett felles barn. Og han var overbevist at vi skulle klare det første forsøk. Og jammen gjorde vi det ikke også <3

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 venter sistemann 06.01.2015 <3

Her har vi prøvd siden i fjor sommer.. Når jeg endelig fikk positiv test, ble jeg helt skjelven.. alt han sa var bare: jaja, gratulerer da..
Hehe, han har nok ikke tatt det innover seg enda, vet det blir bedre når 3 mnd har gått :) Han tørr nok ikke å glede seg for mye enda, siden vi har slitt så mye..

Min gubbe sa ikke så mye, men jeg vet at han er glad :) alle rundt oss får barn for tiden. Men vi er mye mer avslappet nå, siden vi har en fra før :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min vet det ikke enda :p tok test i dag tidlig etter at han hadde gått på jobb, så får si det i kveld :) vi har prøvd noen måneder, så regner med at han blir glad :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Han ble kjempegla!! :) men trodde ikke heelt på det før jeg kom med en digitaltest xsmile8

Det første han sa : da må vi få fart på husbyggingen.. Så han ble glad :)

Nyttårslykke<3

Åhhh for en flott mann du har Zniri. Skulle ønske jeg og hadde en sånn mann som er så i kontakt med sine følelser :)!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Åhhh for en flott mann du har Zniri. Skulle ønske jeg og hadde en sånn mann som er så i kontakt med sine følelser :)!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja jeg er heldig med han❤️:) Jeg blir litt pinlig berørt når han gråter når han blir rørt eller sånn for det er veldig motsatt av meg:P

14. Januar 2015?

Min samboer ble egentlig ganske stille og muligens litt sjokka selv om det var unødvendig. Vi viste begge to at dette kunne skje denne mnd her og derav ikke kom som en overraskelse ;-)
Men nå virker han veldig stolt, selv om han ikke helt ville snakke om det tidligere i uka.
Han ser så glad og stolt ut de gangene han snakker med sønnen vår om at han skal bli storebror <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Sambo har nå to (jeg har en) og hans reaksjon på den 3 (min andre) var "så gøy, får håpe det blir jente denne gangen da". Kanskje ikke like stas?? Føler meg forhåldsvis ganske rolig jeg også :)

Gubben min var så bestemt på å ha en unge til, så han var storfornøyd med klaff på første forsøk denne gangen også :-)

Det var jo planlagt her, men siden vi har mistet så mange ganger så vente vi litt med å gleder oss:)

Han ble kjempe glad! Jeg hadde kjent det på kroppen noen dager, så visste at jeg var gravid før vi testet. Han var bortreist når mensen uteble, så etter hannes ønske lovet jeg å vente med å teste til neste morgen når han var hjemme. Utålmodig som jeg er testet jeg kvelden før og la frem den positive testen på vasken slik at han så den når han kom hjem om natten. Ble helt ekstatisk og vekket meg og bare måtte snakke om det hele natta. Vi gleder oss begge, men holder litt igjen iom vi har mistet tidligere.

Termin Januar 2015
MA uke 12 2013
Prinsesse født Oktober 2012 ❤
MA uke 13 2012

Back
Topp