Oppdatering fra meg

Jeg er sikker på at dette skal gå bra:) ei venninne av meg opplevde noe av det samme. Begynte med skikkelig tak i magen også begynte hun og blø. Det viste seg at hun bar på tvillinger å mistet den ene. Blør du noe mer nå eller? Håper det bare var en uskyldig blødning. Du skal jaggu holde deg her til januar du også:D
Det som kommer er gammelt blod blandet med crinone.eller altså rester. Inni mellom så er ser bittelitt blod som kommer på papiret,men det kommer ingen mengder.

Januar 2015 <3

Jeg blir snart sprø. Huff.
Enda sterkere i dag enn for 2 dager siden.
Blør igjen ,og nå kommer det mer enn spotting. Skulle hatt ul helst i dag:(

Januar 2015 <3

Vedlegg

• 1400079013123.jpg
    1400079013123.jpg
    30,5 KB · Visninger: 101
Jeg blir snart sprø. Huff.
Enda sterkere i dag enn for 2 dager siden.
Blør igjen ,og nå kommer det mer enn spotting. Skulle hatt ul helst i dag:(

Januar 2015 <3
Skulle ikke du ringe i legen i dag da? Jeg syns du skal gjøre det for å roe deg ned. Selv om det helt sikkert ikke er noe farlig :) Du har jo ikke smerter? Og testen viser jo tydelig at hcg stiger :)

Skulle ikke du ringe i legen i dag da? Jeg syns du skal gjøre det for å roe deg ned. Selv om det helt sikkert ikke er noe farlig :) Du har jo ikke smerter? Og testen viser jo tydelig at hcg stiger :)
Har time i morgen :) har ingen Smerter nei. Bare øm og rar i hula. Men jeg blir litt sånn Koko fordet.

Januar 2015 <3

Det er jo klart noe der. testen hadde da ikke blitt sterkere om du hadde mistet. Det her tror jeg skal gå bra jeg :) har en rar følelse/øm i hula jeg også. Men blør heldigvis ikke noe. Godt du skal til legen i morgen,så får du avklart hva som skjer:)

Kjenner jeg blir helt nervevrak av dette her jeg. Har nok ikke roet meg før jeg ser om det er noe der eller ikke

Januar 2015 <3

Kjenner jeg blir helt nervevrak av dette her jeg. Har nok ikke roet meg før jeg ser om det er noe der eller ikke

Januar 2015 <3

Skjønner at det gjør deg nervøs. Men testene din er sterke og fine! Og det er veldig positivt :) Godt du kommer inn til lege imorgen og forhåpentligvis finner ut av hvorfor du blør.

Sent from my iPhone using BV Forum

*sniker* Masse lykke til i dag, Bina! Du må nok vente en uke til med ul, i alle fall 6+2 fikk jeg beskjed om, men blodprøver kan gjøre deg klokere før det uansett :) Har troen på dette!

*sniker* Masse lykke til i dag, Bina! Du må nok vente en uke til med ul, i alle fall 6+2 fikk jeg beskjed om, men blodprøver kan gjøre deg klokere før det uansett :) Har troen på dette!
Har ikke nerver til å vente en uke til :(
Da får jeg be om blod prøve , henvisning skal jeg ha uansett.

Januar 2015 <3

Jeg tror det går helt fint, kjære du. :) Utrolig sterke streker! Kanskje du har/hadde tvillinger som en nevnte her? Eller har det noe særlig innvirkning på sterkt utslag av hcg, egentlig?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lykke til i dag søta❤️ tenker på deg! Dette går nok bra :)

Har på følelsen av at du hadde tvillinger, men så mistet du den ene. Derfor er testen fortsatt positiv, fordi du fortsatt har den andre. Lykke til! Håper på det beste <3

Masse lykke til:)

❤️️Termin 5.januar❤️

Når skal du i dag? Tenker på deg !!!

Back
Topp