*** IKM uke 20 ***

Ingen tegn til TR ennå. Ikke kvisa mi engang. Får vente noen dager før jeg evt tar en test :)

Hei. IKM i dag. Hvordan går det med deg? Testet :)? Fått besøk av tanta :mad:?

* Taster på app på mobilen *
Her er kom tanta, akkurat på dagen :-( men men. Vi prøver igjen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her er kom tanta, akkurat på dagen :-( men men. Vi prøver igjen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Æsj så kjedelig. Dustetanta! :( :mad:

Lykke til i ny pp!

13 dpo, negativ test, fortsatt ingen spesielle symptomer. Buu på kroppen av og til! Men får vente på bekreftelse fra temperaturfall og tr. Kan egentlig raska på, så neste pp kan komme fortere :-P Gratulerer så mye til dere med positiv test :-D Mange med ikm i morgen, spennende dag. Håper det blir mange navn på gravidlisten :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

13 dpo, negativ test, fortsatt ingen spesielle symptomer. Buu på kroppen av og til! Men får vente på bekreftelse fra temperaturfall og tr. Kan egentlig raska på, så neste pp kan komme fortere :-P Gratulerer så mye til dere med positiv test :-D Mange med ikm i morgen, spennende dag. Håper det blir mange navn på gravidlisten :-D

Men det er ikke over før tanta banker på!:p Virker vertfall som du er ved godt mot uansett!:) Jeg heier på deg!:)

TR er kommet... Tror jeg forsvinner fra FS for en stund. Deppa og lei... Går inn i pp7 :(

Sent from my iPhone using BV Forum

TR er kommet... Tror jeg forsvinner fra FS for en stund. Deppa og lei... Går inn i pp7 :(

:( føler med deg! Håper du kommer deg, ikke noe kjekt å være deppa.. men vet akkurat hvordan det er å få tr igjen og igjen.. :(

Utrolig kjedelig med tanta. :(

Håper du kan komme rett tilbake til terminforum. ♡

Så spennende!! Så flink du er som venter med testing:). Jeg har trua!

Ja jeg synes det er nesten like spennende å vente :-D skal teste imorgen om tr fortsatt uteblir. Flere som skal?

Skal ha TR i morgen, testet 11 dpo, synes jeg så en svaak strek, men kan være jeg så feil! venter på tester og håper at de kommer i morgen :)

Test med ukeikindikator kjøpt... wæææææ

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Test med ukeikindikator kjøpt... wæææææ

Jeg har bestilt i dag jeg og, fikk mail tidligere i dag om at den var sendt. Haha.. Galskapen lenge leve, men om jeg ikke får sterkere strek på billigstrimmelen så er det jo god holdbarhetsdato på CB digital med ukeindikator da. ;) :p

I morgen er vi mange som har IKM. :)

Og så er vi 24 totalt denne uken her nå på listen. Så forhåpentligvis skal en del over på gravid-listen snart. ;)

Spennende!:D imorgen den skal til pers?!;)

Ja...tenker den må til pers for å overbevise mannen... så håper jeg har nok hcg til at den slår ut..hvis ikke får jeg forklare ham krysset o CB + :-p

Jeg tror vel jeg kan føres opp på gravid :)

Back
Topp