Sprekker snart...

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Tenker at det er veldig greit gubben har sovna.. Har så mye luft i magen at det er ikke sjans å holde igjen! Haha, huff.. Makan til teit "bivirkning" :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Tenker at det er veldig greit gubben har sovna.. Har så mye luft i magen at det er ikke sjans å holde igjen! Haha, huff.. Makan til teit "bivirkning" :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Føler VIRKELIG med deg :P jeg er av typen som ikke kan slippe luft i nærheten av andre, og våkner om natten hvis det er en som slipper :P Holder på og bli gal av og må springe ut og "gjøre" noe hele tiden :P

Samboer og jeg har vært sammen så lenge at vi nesten har prompe konk :P haha. Synes det verste er at det lukter :/

❤️Termin 17.januar ❤️

Her fiser og raper jeg som bare det :p ikke på jobb da. Sambo blir litt oppgitt av meg :p

Haha! Her har vi snart vært sammen i 10 år, så jeg beveger meg ikke en millimeter når jeg må fise :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Samboer og jeg har vært sammen så lenge at vi nesten har prompe konk :P haha. Synes det verste er at det lukter :/

❤️Termin 17.januar ❤️
Hahah godt det er fler :p bæsj tiss promp humor innimellom å syns det er hysterisk morsomt å svare fisen hans med en fis :p så lufta i magen holdt jeg ikke inne, da hadde jeg dødd tror jeg :p hadde såå mye luft de første ukene

<3 venter en vinterbebi <3

Hahah godt det er fler :p bæsj tiss promp humor innimellom å syns det er hysterisk morsomt å svare fisen hans med en fis :p så lufta i magen holdt jeg ikke inne, da hadde jeg dødd tror jeg :p hadde såå mye luft de første ukene

Hahaha... Ja, godt å høre at en ikke er alene. :P

Noe av mest naturlige. Alle slipper luft ;) i våken eller søvn ;)

Jepp! Å med all den lufta når man blir gravid kan ikke være godt å holdes inne! Nå er han vant med at jeg fiser, men hadde han blitt plaga av det så skulle han tenkt på det før han gjorde meg gravid ;)

Jepp! Å med all den lufta når man blir gravid kan ikke være godt å holdes inne! Nå er han vant med at jeg fiser, men hadde han blitt plaga av det så skulle han tenkt på det før han gjorde meg gravid ;)

Hahaha. Ikke sant :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Vi har bare vært sammen 2 år til sommeren, men jeg fiser som en Gud! Jeg MÅ bare:P Han reagerer ikke engang:D

14. Januar 2015?

Hehe, her i huset er det jeg som er "mann" når det kommer til fising :p Hører han slipper en og annen babyfis når han er på do, men ellers er det ikke stort jeg hører fra han.
Altså, man kan ikke holde på noe man ikke har i hånda, å jeg blir skikkelig dårlig i magen hvis jeg ikke slipper det ut, hehe.. Lukter heldigvis skjeldent ;)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Våknet opp oppblåst idag jeg å, så har a "lufta" litt allerede :p Men har kjent første kvalmetak i tillegg, så nå er det frokost!

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Back
Topp