Tidlig ultralyd :)

Litt anonym :)

Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som skal på tidlig UL? Eventuelt når skal dere ta det? :) jeg har veldig lyst til og se at alt er bra før vi sier til alle at vi skal ha barn :) og blir vel og si det uke 12. Hva kan man eventuelt se i uke 11? :)

Jeg har ordna meg time til når jeg er 10+4 :)
Litt over 5 uker igjen å vente :o kjeeedelig.
Tror de kan se mye da.
Ihvertfall hjerte, måle fosteret og muligens se etter om det er glippe i nakken som kan tyde på downs.

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Jeg skal når jeg 7+6 og når jeg er 12;)

Termin: 6.januar 2015❤️

Jeg har ordna meg time til når jeg er 10+4 :)
Litt over 5 uker igjen å vente :o kjeeedelig.
Tror de kan se mye da.
Ihvertfall hjerte, måle fosteret og muligens se etter om det er glippe i nakken som kan tyde på downs.

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Det med downs er jeg (ganske sikker på) ses i uke 12, ikke uke 10... Men sjekk det opp ;)

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️

Jeg er rimelig fersk på dette, og må bare spørre. (Med fare for å høres frekk ut, men det er virkelig ikke slik ment.)
Leser at det er veldig mange av dere som tar tidlig UL? Har dere spesielle grunner for slik oppfølging eller er det bare for å være på den sikre siden?
- Er gravid for første gang og blir usikker på om dette er noe jeg også kan/burde ta? Er dette noe dere ordner selv, eller er det legen som ordner dette?

Vi skal på ultralyd i uke 10+1, gleder oss!

Ett lite tips, søk f.eks "ultrasound 11 weeks" på YouTube :D

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Jeg er rimelig fersk på dette, og må bare spørre. (Med fare for å høres frekk ut, men det er virkelig ikke slik ment.)
Leser at det er veldig mange av dere som tar tidlig UL? Har dere spesielle grunner for slik oppfølging eller er det bare for å være på den sikre siden?
- Er gravid for første gang og blir usikker på om dette er noe jeg også kan/burde ta? Er dette noe dere ordner selv, eller er det legen som ordner dette?

Første gangen fikk jeg henvisning til ul av fastlegen, men det var fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei.. Tror man må ha en grunn for å få henvisning, hvis du ikke har en veldig snill fastlege da ;) Denne gangen har jeg bestilt privat ul, og det koster meg 1400,-. Men det er nok verdt alle pengene :D

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Har bestilt med privat ul til uke 9+2 og neste skal bli i uke 14/15, før vi drar på ferie, er så nysgjerrig på kjønn ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal til fredag. Uke 6+4 da (tror jeg :p)

Da blir det tidlig UL på meg også :) Var ikke ledig time å få før 24.juni. Men da er jeg akkurat 12 uker på vei så det passer vel godt for å kunne se om det er noe galt..
Krysser fingrene for at jeg fortsatt er gravid da :)

Jeg skal når jeg 7+6 og når jeg er 12;)

Noen spesiell grunn til at du skal det? Hva er egentlig "god nok grunn"?
Jeg vil også ha tidlig ul pga spontanabort sist, men litt redd for å få nei. Kan jeg kreve det pga bekymring?

Jeg vil bare se at alt er bra, slik at det går opp for meg på en måte:). Og i uke 12 eller noe kan man Evt se kromosonfeil, eller hvordan det skrives:). Jeg tar dette privat, så betales av egen lomme:)

Jeg skal ha ul tidlig pga blødninger...
Og at det kan være svangerskap utenfor livmor.

Januar 2015 <3

Jeg tar pga blødninger i svangerskap. Hvertfall før uke 12.
Uke 12, mye også pga blødning men også for å sjekke litt om alt er ok.

❤️Termin 17.januar ❤️

Vi kommer nok til å gå privat rundt uke 10/11, så vi vet det er liv før første kontroll. Sist var vi i uke 8 og uke 13. Vi har betalt selv, fordi det kun har vært av nysgjerrighet.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Back
Topp