Noen erfaring med tidlig UL i Sandvika/Oslo?

Litt anonym :)

Blir kjent med forumet
Ringte i dag til svendsbråten i Hønefoss og skulle bestille tidlig ul.

Hun stakkars damen som svarte sa at hun trodde ikke ul ble så tidlig for første timen ledig var i september! :o ringte deretter 3 steder i Drammen som kunne gi meg time tidligst i august.

Noen som har noen erfaring i Sandvika/ Oslo? Gjerne om hvor lang vente tid det var når dere bestilte og hvordan dere ble tatt i mot :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Volvat hadde time etter et par dager.. :) og de er veldig flinke og hyggelige :)

Brukte bærumgynekologen.no
Hun er utrolig flink og dyktig i jobben sin. Jeg var på Bærum sykehus og der fant de ikke hjerte i forrige uke men hun dama fant d med engang og d var dagen etter. Hun bruker god tid på deg og forklarer deg alt. Du kan bestille time på nett og da kan du få time dagen etter.
Hun heter Nahid
Du kan bare Google nettsiden.
Lykke til

❤️01.01.15❤️

Ringte i dag til svendsbråten i Hønefoss og skulle bestille tidlig ul.

Hun stakkars damen som svarte sa at hun trodde ikke ul ble så tidlig for første timen ledig var i september! :o ringte deretter 3 steder i Drammen som kunne gi meg time tidligst i august.

Noen som har noen erfaring i Sandvika/ Oslo? Gjerne om hvor lang vente tid det var når dere bestilte og hvordan dere ble tatt i mot :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Oslo City legesenter. Der fikk jeg time veldig fort sist.

Januar 2015 <3

Også kan du ringe til hun som er på balderklinikken

Januar 2015 <3

Volvat hadde time etter et par dager.. :) og de er veldig flinke og hyggelige :)

Vet du hvilke priser de opererer med og hvor tidlig de tar i mot? De har time der jeg bor denne uken skjønner du :p

En gyn på fornebu/lysaker. Dit skal jeg, og så er den en på Jessheim :) Husker ikke hva de heter :p

Aner ikke ventetiden dessverre :) Prisen vet jeg heller ikke :p

Last edited:
Vet du hvilke priser de opererer med og hvor tidlig de tar i mot? De har time der jeg bor denne uken skjønner du :p

Koster en 1300kr.. Stiv pris .. Og de tar imot nårsomhelst. De anbefaler vel bare for din egen del å vente mtp sjansene for å få de et hjerte og slikt. Men de tar UL uansett uken du er i :)

Tok tre ultralyd timer hos Volvat med lillegutt sist, har vært veldig fornøyd med de!

Jeg var der i uke 8 ved første graviditet.. Da så vi en bitteliten dert med puls. Men det er sikkert andre som kan svare bedre på hvor tidlig det er sikkert å se et hjerte :) Sikkert tidligere enn uke 8 :)

Jeg var der forresten i uke 6, 10 og 14. Fra første kunne de se dunkende hjerte..

Jeg skal til askergynekologene på onsdag:) Brukte dem sist svangerskap og bruker dem som gynekolog til vanlig også.. Veldig fornøyd og man får time raskt :)

❤️lilleskatt - mai 2013❤️
❤️bittelille - 31.12.14❤️

askergynekologene tar 1050 kr tror jeg:) Da tar de det som første svangerskapeskontroll hvis jeg ikke tar feil..

Back
Topp