Innkjøp

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Har dere kjøpt noe til den lille enda? Er kanskje litt tidlig, men jeg klarte ikke dy meg :-p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1399906246641.jpg
    1399906246641.jpg
    84,4 KB · Visninger: 53
Hehe, skal nok vente til jeg vet kjønn ihvertfall ;) er ikke mye vi trenger om det blir en gutt, mangler det meste av klær osv om det blir jente ;)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er i gang, hehe :-)

Jente eller gutt har ingenting å si for oss :) så lenge barnet er frisk :) vi kjøper d vi liker (stortsett noe begge kjønn kan bruke). Om d bli en jente så kan vi gi bort gutteklær el omvendt. Alltid noen som får barn som vi må kjøpe gave til :p eller neste mann om 2-3 år :)

❤️01.01.15❤️

Jente eller gutt har ingenting å si for oss :) så lenge barnet er frisk :) vi kjøper d vi liker (stortsett noe begge kjønn kan bruke). Om d bli en jente så kan vi gi bort gutteklær el omvendt. Alltid noen som får barn som vi må kjøpe gave til :p eller neste mann om 2-3 år :)

❤️01.01.15❤️

Samme her, vi blir glade uansett kjønn! :-) Tror kanskje jeg venter med å kjøpe noe rosa/blått til vi får vite hva det blir, det er nok ingen av veninnene mine som får barn med det første som vi eventuelt kunne gitt noe bort til :-)

Har ikkje kjøpt noe enda, men klør i fingrene ;) gleder meg :D

Termin 01.01.2015 :D <3
Sent from my iPhone using BV Forum

Såå søt, har et vår-barn fra vår,så må nok kjøpe vinter ting i små størrelser, gleder meg!

Ikke endå!! Kommer til å strikke litt til mini først tror eg!! Blir vel mer shopping etter ul! Tenkte å bestille privat i uke 13!! ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Var på barnas hus i dag og kjøpte litt klær til gutten vår, og kunne ikke dy meg å titte på babyklær ;) men kjøpte ikke noe enda. Har jo alt vi trenger egentlig.

Har ikke kjøpt noe enda. Har det meste fra første ungen. Str kommer egentlig ikke til å passe mtp årstid, men siden det er siste unge nå, så vil jeg vite kjønn før jeg kjøper noe. Har så mye nøyrale klær, så denne gangen vil jeg ikke ta hensyn til det.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Back
Topp