Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke tegneserier ser du på som du husker navnet på
Her er det prinsessa og postmannpat som jeg husker veldig godt. Har skjønt at fantorangen er ganske populær da
Det er kanskje mer spennende blitt for gutten din ? Hu her er jo bare fire mnd så jo enklere tven er jo mer spennende er det visstPostmann pat har jeg sett på en del på selv. Og når jeg var liten gikk det mye i ole brumm og sesam stasjon. Her i huset er det normalsett disney junior det går i. Tøfferud for eks![]()
Det er kanskje mer spennende blitt for gutten din ? Hu her er jo bare fire mnd så jo enklere tven er jo mer spennende er det visst![]()
Tenkte atvi skulle trille litt på Sandvika storsenter i dag. Vindushoppe litt. Hva skal dere i dag da?Tja, han er opptatt av masse farger og musikk så da er noen av de tegneseriene veldig spennendeSamtidig lar jeg ikke han se på det for mye
Planer for dagen da?
Tenkte atvi skulle trille litt på Sandvika storsenter i dag. Vindushoppe litt. Hva skal dere i dag da?
Ja det er detEr Sandvika storsenter som er så sinnsykt stort? Har aldri vært der
Skal på trilletur med ei venninne kl. 10.00. Ellers er det storhandling i dagForuten om dette ser jeg at skittentøyskurven var blitt høy
![]()
Ja det er detpleier å bruke 2-3 timer på å gå der. Trilleturer er kos ute, men her er det regn :/
Skittentøyskurven er vell en evig kamp! Synes aldri haugen blir noe mindre![]()
Jeg synes det alltid henger tøy på klesstativene herI Bergen er det solJa,huff...Blir nok å kjøre noen maskiner i dag
![]()
Jeg synes det alltid henger tøy på klesstativene her![]()
Sender dere tekstmelding til mannen/samboeren/kjæresten deres ofte for å si hvor glade dere er i han/henne?
Det blir en del mailer i alle fall, men nå jobber han min på båt og er borte i 5-6 uker av gangen, så.....Sender dere tekstmelding til mannen/samboeren/kjæresten deres ofte for å si hvor glade dere er i han/henne?
Det er lenge. Tenker meg at det er veldig stas når han kommer hjem <3Det blir en del mailer i alle fall, men nå jobber han min på båt og er borte i 5-6 uker av gangen, så.....![]()
Kan du komme til meg og vise meg hvordan det skal gjøres ?Og forresten... Jeg er fatisk ajour med klesvasken akkurat nå. Henger litt igjen på stativet, men ellers bare 3 plagg skitne, så de får vente til korga har fått påfyll.... :-D
Og forresten... Jeg er fatisk ajour med klesvasken akkurat nå. Henger litt igjen på stativet, men ellers bare 3 plagg skitne, så de får vente til korga har fått påfyll.... :-D
Mannens klær havner forresten ikke i kurven. De havner enten på soveromsgulvet eller oppå skittentøyskurven. Hvorfor har kittentøyskurver lokk? Er det bare for å irritere oss som gidder å åpne de?