SKRAVLE-TRÅD

Hvilke tegneserier ser du på som du husker navnet på :p

Her er det prinsessa og postmannpat som jeg husker veldig godt. Har skjønt at fantorangen er ganske populær da

Hvilke tegneserier ser du på som du husker navnet på :p

Her er det prinsessa og postmannpat som jeg husker veldig godt. Har skjønt at fantorangen er ganske populær da

Postmann pat har jeg sett på en del på selv. Og når jeg var liten gikk det mye i ole brumm og sesam stasjon. Her i huset er det normalsett disney junior det går i. Tøfferud for eks;)

Postmann pat har jeg sett på en del på selv. Og når jeg var liten gikk det mye i ole brumm og sesam stasjon. Her i huset er det normalsett disney junior det går i. Tøfferud for eks;)
Det er kanskje mer spennende blitt for gutten din ? Hu her er jo bare fire mnd så jo enklere tven er jo mer spennende er det visst :p

Det er kanskje mer spennende blitt for gutten din ? Hu her er jo bare fire mnd så jo enklere tven er jo mer spennende er det visst :p

Tja, han er opptatt av masse farger og musikk så da er noen av de tegneseriene veldig spennende;) Samtidig lar jeg ikke han se på det for mye;)

Planer for dagen da:)?

Tja, han er opptatt av masse farger og musikk så da er noen av de tegneseriene veldig spennende;) Samtidig lar jeg ikke han se på det for mye;)

Planer for dagen da:)?
Tenkte atvi skulle trille litt på Sandvika storsenter i dag. Vindushoppe litt. Hva skal dere i dag da?

Tenkte atvi skulle trille litt på Sandvika storsenter i dag. Vindushoppe litt. Hva skal dere i dag da?

Er Sandvika storsenter som er så sinnsykt stort? Har aldri vært der:)

Skal på trilletur med ei venninne kl. 10.00. Ellers er det storhandling i dag:) Foruten om dette ser jeg at skittentøyskurven var blitt høy:P

Er Sandvika storsenter som er så sinnsykt stort? Har aldri vært der:)

Skal på trilletur med ei venninne kl. 10.00. Ellers er det storhandling i dag:) Foruten om dette ser jeg at skittentøyskurven var blitt høy:p
Ja det er det :) pleier å bruke 2-3 timer på å gå der. Trilleturer er kos ute, men her er det regn :/

Skittentøyskurven er vell en evig kamp! Synes aldri haugen blir noe mindre :p

Sender dere tekstmelding til mannen/samboeren/kjæresten deres ofte for å si hvor glade dere er i han/henne?

Sender dere tekstmelding til mannen/samboeren/kjæresten deres ofte for å si hvor glade dere er i han/henne?

Jeg gjør det når han er på jobb. Han jobber 2uker på nordsjøen. :) når han er hjemme sier jeg det direkre. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sier det direkte jeg også, men han synes det er koselig å få melding med koselige ord også så pleier å sende i ny og ne

Og forresten... Jeg er fatisk ajour med klesvasken akkurat nå. Henger litt igjen på stativet, men ellers bare 3 plagg skitne, så de får vente til korga har fått påfyll.... :-D

Og forresten... Jeg er fatisk ajour med klesvasken akkurat nå. Henger litt igjen på stativet, men ellers bare 3 plagg skitne, så de får vente til korga har fått påfyll.... :-D
Kan du komme til meg og vise meg hvordan det skal gjøres ? :p

Flink du er da. Her hooper deg seg opp bare jeg snur meg i 2sekunder. :/

Mannens klær havner forresten ikke i kurven. De havner enten på soveromsgulvet eller oppå skittentøyskurven. Hvorfor har kittentøyskurver lokk? Er det bare for å irritere oss som gidder å åpne de?

Mannens klær havner forresten ikke i kurven. De havner enten på soveromsgulvet eller oppå skittentøyskurven. Hvorfor har kittentøyskurver lokk? Er det bare for å irritere oss som gidder å åpne de?

Vi har ikke lokk, men alikavel kaster han klærne på gulvet VEDSIDEN av.
I vaskerommet har vi sorteringsdunker. Så når han tar med skittentøyskurven ned dit så tømmer han ALT på gulvet og lar det bare ligge! Jeg blir så forbanna. :p

Back
Topp