Smerter i korsryggen!

Masa90

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Hei! Jeg hadde eggløsning 1 mai(ifølge eggløsningstest)! Jeg har ikke tatt graviditetstest for jeg rekna ikke med vi Evt klarte det på første forsøk! Men nå har jeg mye murringer å store smerter i korsryggen! Det hjelper verken å ligge,sitte eller stå! Har noen av dere det sånn? Eller hatt det sånn? Jeg har hatt et svangerskap før der jeg slet en del med bekkenløsning! Håper dere har lyst å svare selv om jeg ikke vet om jeg er gravid enda:)! Skal ta test på onsdag eller torsdag :)!

Jeg hadde mye vondt i korsryggen før positiv test denne gangen. Men ikke smerter. Krysser fingre for at det er ei spire som plager deg

Januar 2015 <3

Jeg mistenkte graviditet pga vondter i korsrygg, ikke smerter, men mer sånn vond/støl-ish.. testet positivt tre dager før forventet mens:)

Okei! :) takk for svar! Jeg skal egentlig ha mensen på onsdag! Så det er vell litt tidlig å ta test enda ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Okei! :) takk for svar! Jeg skal egentlig ha mensen på onsdag! Så det er vell litt tidlig å ta test enda ?

Det er litt tidlig ja! Jeg gikk megasvak positiv 3 dager før! Men sjekk ut denne linken;) http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php

Også har du denne som viser statistikk på resultat av andre gravide kvinner som har testet seg tidlig. :)
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=6

Under statistikken kan du velge hvilken dpo du har:)

01.01.14

Er litt tidlig, men mange som har fått pos tidlig. Eneste jeg kan si er at om du skulle teste før, husk med morgen urin.

Selv testet jeg når jeg var 7 dpo, ( dager etter EL) Skimtet en strek, men den ble mer tydelig 8-9 dpo :) Fikk "gravid" 10 dpo :D

Hadde ingen tegn før den tid, bare testetøsa som hadde sin trang til å teste :P

Det må jeg sjekke ut:) er det forresten noen tester som er bedre å teste tidlig med enn andre?

du er jo da 10 dpo og kan nok ta en test imorgen:)

Men ang korsrygg så kan det like gjerne være symptomer på at mensen nærmer seg som på en spire. Men lykke til:)

Jeg har hatt vondt i korsryggen siden sist helg! Å når jeg skal
Få mensen pleier jeg å få murringer en dag før! Å ha murringer så lenge jeg har mensen! Har som regel ikke vondt i ryggen når jeg har mensen! Det er derfor jeg synest dette er litt merkelig;)

Jeg har hatt vondt i korsryggen siden sist helg! Å når jeg skal
Få mensen pleier jeg å få murringer en dag før! Å ha murringer så lenge jeg har mensen! Har som regel ikke vondt i ryggen når jeg har mensen! Det er derfor jeg synest dette er litt merkelig;)

Jeg mente ikke at du ikke var gravid. Bare at hver syklus er forskjellig og at jeg tror du blir skuffa hvis du skal spekulere i korsryggsmerter og tro du er gravid.
Håper du tar en test imorgen, og du er veldig velkommen hit hvis den viser positivt:)

Det må jeg sjekke ut:) er det forresten noen tester som er bedre å teste tidlig med enn andre?

RFSU sin test har en lavere deteksjonagrense enn andre tester! Testet positiv på en slik en ca 12 dpo.

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Jeg skal ikke ha mensen før torsdag dersom jeg hae syklus på 28 dager. Den har i det siste vært på 26 dager. Jeg testa positivt på fredag med clear blue. Det var 12 dpo. Grunnen til at jeg testa var først og fremst fordi keg kjente el veldig tydelig, og visste at vi hadde vært uforsiktige dagen før. Hat to barn som ikke har vært planlagt, så vet jeg har blitt litt gravid tidligere :) lykke til!

Håper det er en liten spire som skaper vondter hos deg. Jeg fikk strek på billigtstrimmel 9 dpo (ettermiddagsurin) og digital test med gravid 1-2 10 dpo (på ettermiddagsurin).

Det kan godt ver at jeg ikke er gravid! :) jeg aner ikke;) testen idag var negativ:/ (ikke morgenurin)så da er det vell mest sannsynlig at jeg ikke er gravid! Kan ta en ny om mensen ikke dukker opp:)!

Lykke til videre alle sammen! Og prøv å nyt tiden, selv om det kan vere vanskelig blandt all trøttheten og kvalmen :) :)

Krysser fingrene for deg :klem:

Takk:)

Back
Topp