Mat!

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
S

Sukkerungen

Guest
Javel dere :p Er det noe spesiellt dere fyser på for tiden?

Heldigvis, i sterk kontrast til forrige svangerskap, er jeg veldig fysen på frukt og grønt. Spesiellt paprika, Kiwi, grønne epler, blåbær og avokado :-)
Desverre stopper det ikke der ;-) hehe jeg måååå ha smash sjokolade i relativt store mengder oooog smørpopcorn :rolleyes:

I begynnelsen ville jeg bare ha junk, nå klarer jeg ikke tanken på det xD syns det er veldig godt med ferskt brød med gräddost og snackspaprika, kunne spist det hver dag :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her dessverre er det ingenting. Jeg har dårlig lyst på mat fra dag en og jeg må tvinge maten i meg:( så kjedelig.

Indisk mat!! Og rundstykker med gulost (nesten det enste jeg spiser om dagen). Og iste og sjokolademelk må jeg ha daglig :-ap

Sent from my iPad using BV Forum

Cherrytomater!!!! :) namnamnam :D Ellers lyst på søtt hele tiden.. :) Og slush er bare himmelsk! :D

Sendt fra min IPhone 5C :)

Plommetomater!! *Slafs* :D De første to månedene gikk det i appelsiner. Maaaange appelsiner. Og sitronsmak. Alt som hadde sitronsmak i seg kjøpte jeg: brus, yoghurt, drops, tyggegummi, you name it. Det verste suget har egentlig gitt seg, men må fremdeles kjøpe litt plommetomater. Beste tomatene ever!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gul saft m/isbiter, røykt laks, grillet kylling og pommes frites, samt reker og majones i avokado ;-) Nam!

Gul saft m/isbiter, røykt laks, grillet kylling og pommes frites, samt reker og majones i avokado ;-) Nam!

(Sniker litt jeg)

Tror ikke man skal spise røykalaks når man er gravid....

Eple, banan og leverpostei! Husker ikke sist jeg har spist så lite snop og brus som etter jeg ble gravid :O

Go og mager leverpostei<3

Sent from my iPad using BV Forum

Har et veldig sug ette ferske reke, meeeen, då må eg reisa et stykke for å få tak i...skal t Bergen på torsdag med jentungen, så då kan da v eg får tak i :P Ferske loff med smør, majones, egg og reka - NAMMENAM!!!!!!!! Eller berre sitta å renska reke og knaska i vei - GOMLE!!!!!!:excited001

Har lyst på kaker jeg.. med masse krem.. ohv verdens beste kaje, pablova, sjokoladekake and so on.. :*

Vannmelon!!!! <3

Kunne spist mange om dagen :p

Jeg har ingen spesielle lyster , men klarer ikke junk og søtsaker og blir dårlig av løk..:)

Vannmelon og iste! Og surt godteri :P

Back
Topp