Mat!

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
Hadde litt lakrisdilla i 1trimester, det har roet seg. Generelt har jeg vært småspist, men etter at jeg måtte begynne med kortisontabletter pga leddbetennelser spiser jeg (dessverre) for to til alle måltider. Håper det roer seg etter hvert som jeg trapper ned dosen på tablettene.

Sent from my iPad using BV Forum

Epler <3

-Fra appen-

Hvitløksbaguetter...Forsåvidt alt som det er hvitløk i...

Sent from my iPhone using BV Forum

Toast med masse ost og ketchup :p

Har et veldig sug ette ferske reke, meeeen, då må eg reisa et stykke for å få tak i...skal t Bergen på torsdag med jentungen, så då kan da v eg får tak i :p Ferske loff med smør, majones, egg og reka - NAMMENAM!!!!!!!! Eller berre sitta å renska reke og knaska i vei - GOMLE!!!!!!:excited001
Åå det frista sykt mye nå :) har også gått i d3n dagdrømmen om ferske reker, loff å majones. NAM! men må ta det når eg ska te byen igjen. Skulle våre ein båt så kom sigglande inn øve sognefjorden med ferske reker alså, fråsne smaker så vassent :/

Åå det frista sykt mye nå :) har også gått i d3n dagdrømmen om ferske reker, loff å majones. NAM! men må ta det når eg ska te byen igjen. Skulle våre ein båt så kom sigglande inn øve sognefjorden med ferske reker alså, fråsne smaker så vassent :/
Heilt ening, berre at da sku gått båt inn Bjørnefjordn(tarm av Hardangerfjorden) :P
Ska t byn i måro, då MÅ eg berre få tak i :P

Back
Topp