Øke sjansen for full klaff?

gogutten

Forelsket i forumet
Hei!

Er d noen av dere som gjør el skal gjøre noen for å øke sjansene for å få mars-barn?
I tilfelle hva?

J har både lest og prøvd bidronninggele, hostesaft og grapefruktjuice..
J ble gravid så det funka vel, men j mista og så kanskje d funka for godt - altså at kroppen kanskje satsa på et egg som ikke hadde sjanse? Ikke veit j..

Ellers må dere ha lykke til alle sammen!
 
Hei!

Er d noen av dere som gjør el skal gjøre noen for å øke sjansene for å få mars-barn?
I tilfelle hva?

J har både lest og prøvd bidronninggele, hostesaft og grapefruktjuice..
J ble gravid så det funka vel, men j mista og så kanskje d funka for godt - altså at kroppen kanskje satsa på et egg som ikke hadde sjanse? Ikke veit j..

Ellers må dere ha lykke til alle sammen!
Hva slag hostesaft brukte du? Og når i syklusen? Jeg føler meg ganske så desperat på å bli gravid igjen så her kjører jeg på med alt jeg kan komme på. Bruker grapefruktjuice, bidronning gele og kjøpt inn wild yam til etter el.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg drakk salvie-te fea helsekosten, og grapejuice frem til eggløsning. Funka som gull!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Hei
Hva slag hostesaft brukte du? Og når i syklusen? Jeg føler meg ganske så desperat på å bli gravid igjen så her kjører jeg på med alt jeg kan komme på. Bruker grapefruktjuice, bidronning gele og kjøpt inn wild yam til etter el.


Sent from my iPad using BV Forum
hei!

J brukte bare slimløselig hostesaft., tror d er solvipect den heter.. Tok den i forkant og i forb m el.

Nå har j fått tilbud om clomid eller liknende - noen som har noen erfaringer med dette?
Hvordan funker d, når tar man d og hva er vanlige bivirkninger?

Jeg har lest at d skal tas tidlig i syklus (starte dag 4-5), er d evt endringer dersom man har lang syklus ca 35?

Håper d er greit j stilte noen spm i svaret ditt og, d kan hende du lurer på noe av d samme? (Kanskje)

Lykke til uansett!!
 
Hei

hei!

J brukte bare slimløselig hostesaft., tror d er solvipect den heter.. Tok den i forkant og i forb m el.

Nå har j fått tilbud om clomid eller liknende - noen som har noen erfaringer med dette?
Hvordan funker d, når tar man d og hva er vanlige bivirkninger?

Jeg har lest at d skal tas tidlig i syklus (starte dag 4-5), er d evt endringer dersom man har lang syklus ca 35?

Håper d er greit j stilte noen spm i svaret ditt og, d kan hende du lurer på noe av d samme? (Kanskje)

Lykke til uansett!!
Takk for svar :) har ikke hørt om clomid før så kan dessverre ikke svare på det, men håper det kan hjelpe deg me å få en liten spire :) lykke til!!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hei

hei!

J brukte bare slimløselig hostesaft., tror d er solvipect den heter.. Tok den i forkant og i forb m el.

Nå har j fått tilbud om clomid eller liknende - noen som har noen erfaringer med dette?
Hvordan funker d, når tar man d og hva er vanlige bivirkninger?

Jeg har lest at d skal tas tidlig i syklus (starte dag 4-5), er d evt endringer dersom man har lang syklus ca 35?

Håper d er greit j stilte noen spm i svaret ditt og, d kan hende du lurer på noe av d samme? (Kanskje)

Lykke til uansett!!

Klomid er bedre kjent under handelsnavnet Pergotime, og hvis du søker litt rundt på nettet kommer du til å finne side opp og side ned om erfaringer. Det gis til kvinner som ikke har eggløsning av seg selv for å framkalle eggløsning. Vanlige bivirkninger er alle de hormonelle greiene; hodepine, kvalme, hetetokter, humørsvingninger.. De tas tidlig i syklusen (vanligvis dag 4 til 9 eller 5 til 10) uansett hvor lang syklus du vanligvis har.
 
Back
Topp