Her ammer jeg som regel ca kl 21, 01/02, 04/05 og 06/07. Innimellom hopper hun over 01/02-måltidet, veldig deilig. Men med et par sånne netter på rad så går melkeproduksjonen ned og jeg må amme hver time på dagen og vi er tilbake til flere amminger på natten igjen. Kjempefrustrerende å måtte amme så ofte for å holde melkeproduksjonen oppe!!! Flere som har det sånn?
Med storebror ønsket jeg å amme morgen og kveld en god stund, men så fort det ene nattmåltidet ble kuttet ut så gikk produksjonen ned til tross for at jeg ammet masse på dagen (annenhver time). Det var også veldig lite melk hver gang jeg ammet, bortsett fra på morgenen. Hadde lyst til å amme kveld og morgen, men tok ikke lang tid før det kun var melk på morgenen og til slutt ikke da heller
Sent from my iPhone using BV Forum
Med storebror ønsket jeg å amme morgen og kveld en god stund, men så fort det ene nattmåltidet ble kuttet ut så gikk produksjonen ned til tross for at jeg ammet masse på dagen (annenhver time). Det var også veldig lite melk hver gang jeg ammet, bortsett fra på morgenen. Hadde lyst til å amme kveld og morgen, men tok ikke lang tid før det kun var melk på morgenen og til slutt ikke da heller
Sent from my iPhone using BV Forum