Jeg vil vite!

Skal vite kjønn:)
Har jentenavn klart, men ikke gutt... Resten venter vi med til vi er 100% sikre på at denne spiren blir til Januar:)

❤️2003 2007❤️2015?❤️

Vi vet at vi vil vite kjønn :) Ellers er det jo første gang her, så vi har ikke noe utstyr fra før. Har ikke kjøpt noe enda, men jeg har allerede sett meg ut en emmaljunga vogn :D

Sist ville vi vite kjønnet, har ikke snakket om det enda, men regner med at det blir det samme denne gang :)
Vogn har vi etter storesøster. Brown Flowers fra Emmaljunga <3 Elsk!
Vi har haugevismed klær hvis det blir jente :) Blir det gutt så blir det shopping (Y) :D
Vogn, vogge, babygym osv har vi også etter storesøster.
Navn synes jeg det er litt tidlig å tenke for mye på.. Men har et guttenavn jeg liker, mannen er ikke særlig fan :p

Vi vil vite kjønn. har kun vogn etter minste min da jeg ikke har fått solgt den. Trodde jeg var ferdig med barn da jeg ble alene for snart 4 år siden, så ga jo bort rubb og stubb :P men så kom drømmemannen ;) har jentenavn klart og får vi jente arver vi alt av klær fra min bestevenninne som fikk ennå ei jente i februar :)

Termin 13 januar❤️❤️

Vi vil vite kjønn og vet hvilken vogn vi vil ha :) jentenavn har vi delvis klart og guttenavn har vi ikke peiling på :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vil ikke vite kjönn, samboern vil det.. Så vi må nok finne oss en kompromiss :) Vi vet vilken vogn vi vil ha (der tenker vi detsamme), vi er ikke peiling på navn :D

Vil vite kjønn

Skal ha ny vogn med tre hjul denne gangen

Skal ha et navn som er kort og passer til navnet sønnen vår har :)

Termin 9.jan ❤️

Vil vite kjønn!
Er det en gutt, har vi det meste klart. Blir det jente, må vi på shopping! :)

Jeg vil ikke vite kjönn, samboern vil det.. Så vi må nok finne oss en kompromiss :) Vi vet vilken vogn vi vil ha (der tenker vi detsamme), vi er ikke peiling på navn :D
Slik hadde vi det første gangen ;) Jeg gikk med på å vite kjønn, men denne gangen er det min tur til å bestemme, så skal ikke vite kjønn :)Har ikke tenkt å kjøpe så mye, mangler bare litt tøy i 56 og 62 da jeg lånte alt forrige gang. Må ha søskenvogn da o_O dyr utgift, men blir kanskje å kjøpe brukt.

tror ikke jeg hadde klart å gå hele svangerskapet ut uten å vite kjønnet :P for nysgjerrig og vil planlegge til ting :)

Back
Topp