Tidlig bekkenløsning?

Lillefrø15

Forumet er livet
Hei. Jeg har de siste dagene hatt litt til og fra smerter i korsryggen som stråler ned mot rompa på begge sidene. I dag ble det mye værre og vondt i venstre lyske som stråler ned i beinet.. Alt er vondt, sitte, ligge, gå og stå. Hadde bekkenløsning i uke 9 med lille gutt, men det er snart 8 år siden.. Noen andre som har erfaring?

Termin: 6.januar 2015❤️

Har fått den jeg og.. bare det værste er at den kom FØR jeg testa positiv..:eek:
Er meget drøyt å få den såå tidlig, men ikke stort å gjøre med.
Fikk på slutten av svangerskapet med førstemann, rundt uke 13 med andremann, å da ble det bare værre å værre utover svangerskapet.
Så frykter jeg må på krykkene før uke 12 denne gang :(

Jeg har smerter fra halebeinet og ut mot skinka, der det stråler ned føttene:(
Å ingen ting hjelper.
Ondt å sitte, ligge å stå.. bah!

Har fått den jeg og.. bare det værste er at den kom FØR jeg testa positiv..:eek:
Fikk på slutten av svangerskapet med førstemann, rundt uke 13 med andremann, å da ble det bare værre å værre utover svangerskapet.

Å ingen ting hjelper.
Hvordan gjør du med jobb da? Ikke begynt hos fysio heller?

Har vært sykmeldt siden feb fra før, å skal ikke tilbake på jobb før august. ( skal i behandling først)
Så slipper heldigvis å tenke på det nå.
Har fått legetime i slutten av Mai, der jeg sikkert blir henvist til fysio.

Men får jo ikke gjort stort i huset, men snillen mannen min skal ringe å bestille vaskedame til meg, som tar huset, så da stresser jeg ikke med gulvvask på alle flater, vasking av bad eller vindusvasken på en goooood stund.

Når jeg skal tilbake på jobb, så har jeg en super plass. Er praktikant sekretær på en liten bedrift :)
Så ikke den mest fysiske jobben.

Oki;). Skjønner;). Jeg jobber dom sykepleier på en hektisk avdeling så passer nok litt dårlig med bekkenløsning :(. Skal til legen på tirsdag, så håper han sender henvisning til fysio. Nei, ikke lett å gjøre noe hjemme. Blir forhåpentligvis bedre etter hvert;)

høres ut som mine prolaps smerter.prolaps som presser på isjas nerven

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde også smerter under graviditeten. Vil anbefale dere å komme dere tidlig til legen som kan sende dere til kiropraktor. Forhåpentligvis slipper dere å ha masse smerter under hele svangerskapet. <3

Jeg hadde også smerter under graviditeten. Vil anbefale dere å komme dere tidlig til legen som kan sende dere til kiropraktor. Forhåpentligvis slipper dere å ha masse smerter under hele svangerskapet. <3
Jeg skal til legen på tirsdag så tenkte å ta det opp med han da:)

Fikk ikke time før tidligst 19 mai.. Heldigvis bare 10 dager igjen :D

Å ingen ting hjelper.

Sist fikk jeg i uke 12, da var det fra lyskene og ut mot hoftene og ned på innsiden av lårene.. Denne gangen kom det for 2 uker siden, fra halebeinet og ut mot skinken... idag begynte det smått i ene lysken og..
Hittil har det kun vært vondt å sitte og reise seg, og det å stå når det holder på. Er heldigvis ikke når jeg ligger enda!!!

Sist hadde jeg null peiling på hva det var, så jeg gikk til uke 31 (da storesøste ble født) uten behandling. Prøvde for øvrig å si noe til fastlegen men han tok ikke meg alvorlig.

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Spent om jeg får noe nå :P

Men ikke unormalt å få bekkenløsning tidlig... det er hormonbetinget, mener jeg å ha hørt... Men heldigvis går det ann å behandle det, eller rehabilitere :)

Spent om jeg får noe nå :p

Men ikke unormalt å få bekkenløsning tidlig... det er hormonbetinget, mener jeg å ha hørt... Men heldigvis går det ann å behandle det, eller rehabilitere :)
jeg og er spent på om jeg får, håper på at jeg slipper unna:)

har kjøpt meg bekkenbelte så er spent på om det fungerer . kjente bekkenløsning tidlig forrige gang , som ble verre og verre mot fødsel. har vært plaget med det i etter tid også

har kjøpt meg bekkenbelte så er spent på om det fungerer . kjente bekkenløsning tidlig forrige gang , som ble verre og verre mot fødsel. har vært plaget med det i etter tid også

Hvor kjøper man det?

Har allerede fått bekkenløsning å vil helst ikke piiines i 9 mnd :(

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Da har jeg vært hos legen og fått konstatert at jeg har bekkenløsning:(. Så nå blir det vel fysio fremover. Må ringe i morgen om time, håper ikke det er lang ventetid:)

Back
Topp