Januarskatter 2015. Tilgangsansvarlig?

Har ingenting å si for meg ;)

Januarspire 2015 <3

Vi gjør det sånn. Husk å informere om at gruppenavnet er "Januarskatter 2015" og at vi har hatt avstemning om at du er tilgangsansvarlig. Molly kan evt ta over hvis du ikke gidder mer senere.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Helt greit for meg:). Flott at noe kan:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi gjør det sånn. Husk å informere om at gruppenavnet er "Januarskatter 2015" og at vi har hatt avstemning om at du er tilgangsansvarlig. Molly kan evt ta over hvis du ikke gidder mer senere.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Har sendt pm nå. Sa ifra om navnet vi har valgt.
Jeg gidder nok en god stund, men om jeg blir veldig dårlig etterhvert og får mye smerter så er jeg veldig glad om Molly eller noen andre er klar til å ta over, for da kan det hende jeg ikke orker å være sosial.
Får dog håpe at det ikke skjer i dette svangerskapet:)

Fra min kjære iPhone<3

Har sendt pm nå. Sa ifra om navnet vi har valgt.
Jeg gidder nok en god stund, men om jeg blir veldig dårlig etterhvert og får mye smerter så er jeg veldig glad om Molly eller noen andre er klar til å ta over, for da kan det hende jeg ikke orker å være sosial.
Får dog håpe at det ikke skjer i dette svangerskapet:)

Fra min kjære iPhone<3
Helt supert at du vil :D Jeg tar gjerne over jeg etterhvert om du blir dårlig ;) Bare å gi meg en lyd om det!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Enig med deg :D

Back
Topp