**IKM uke 19**

Ja, det var det da :p ser navnet har endra seg på alt jeg har skrivd.. Men var noe BK eller noe og masse tall ;) hehe :p
Det der blei ikke helt forståelig ser jeg :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Aha :-) da kan jeg plassere deg i minnet ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Der kom gammelt navn opp..
BKno6390172 ;)

Håper ikke TR dukker opp hos deg!! Sitter å venter på det samme her ;)

Tempen sank mye i går og er fremdeles lav i dag. Merkelig at jeg ikke har fått tr.enda

Der kom gammelt navn opp..
BKno6390172 ;)

Håper ikke TR dukker opp hos deg!! Sitter å venter på det samme her ;)

Tempen sank mye i går og er fremdeles lav i dag. Merkelig at jeg ikke har fått tr.enda

Ja, så rart! Håper at du ikke får tr og at det heller er kroppen din som klusser litt fordi du har en spire i magen :)

Syns dagene er så lange når man går å venter asså :p

Forresten, kanskje veldig dumt spørsmål, men siden jeg er ny som prøver så er jeg ikke kjent med det å måle tempen og sånn enda..

Noen som kan gi en forklaring på hvordan dere gjør det og hvor dere får de grafene etc? :)

Tusen takk :D
#føler meg teit :p

Forresten, kanskje veldig dumt spørsmål, men siden jeg er ny som prøver så er jeg ikke kjent med det å måle tempen og sånn enda..

Noen som kan gi en forklaring på hvordan dere gjør det og hvor dere får de grafene etc? :)

Tusen takk :D
#føler meg teit :p

Hvis du åpner tempetråden er det forklaring og masse grafer å se på :) det er veldig kjekt å tempe, hvertfall sånn at man finner eggløsningen og kan begynne å telle ned.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hvis du åpner tempetråden er det forklaring og masse grafer å se på :) det er veldig kjekt å tempe, hvertfall sånn at man finner eggløsningen og kan begynne å telle ned.

Tusen takk :) da skal jeg se om jeg skjønner noe av det ;) :p

Tusen takk :) da skal jeg se om jeg skjønner noe av det ;) :p

Hvis ikke spør du bare senere. Når jeg er hjemme og på pc er det lettere å skrive litt lengre.

Der kom tr som ventet.
jeg er klar for neste pp, men ikke helt troen da heller pga mannen er borte på jobb de beste dagene:/

Der kom tr som ventet.
jeg er klar for neste pp, men ikke helt troen da heller pga mannen er borte på jobb de beste dagene:/
Æsj :( så kjedelig!! Venter bare på at hun skal komme her også. I så fall blir det vell ikm gruppe sammen neste mnd også :-) sender deg en god klem <3.

Æsj :( så kjedelig!! Venter bare på at hun skal komme her også. I så fall blir det vell ikm gruppe sammen neste mnd også :) sender deg en god klem <3.

Takk for klemmen:-), det positive er at syklusen er i rute iallefall.håper på neste mnd, og håper jo du slipper å komme etter til uke 23:)men lykke til med testing:)

Tok en test idag og sist eg såg på den var den hvit så glemte eg den! Så får se når eg kommer hjem igjen:p

Begynner å lure veldig på denne tempen min.. Er under coverlinen for andre dag på rad og ingen mensen å finne her i gården.. 12 dpo i dag...

Noen som har en forklaring til meg på hva dette kan være?

Har de siste dagene mye kvalme, veldig sliten og trøtt, halsbrann, vondt i lysken når jeg reiser meg og noen murringer i ryggen.

Begynner å lure veldig på denne tempen min.. Er under coverlinen for andre dag på rad og ingen mensen å finne her i gården.. 12 dpo i dag...

Har de siste dagene mye kvalme, veldig sliten og trøtt, halsbrann, vondt i lysken når jeg reiser meg og noen murringer i ryggen.

Prøvde å søke på FF, etter grafer som endte i graviditet, med lav temp etter EL.. Limer inn noen av grafene (sorry om det blir langt innlegg!!

chart152357-1.png

chart163237-1.png

chart162773-1.png

chart161844-1.png

chart153758-1.png

Så lenge TR ikke er kommet, mener jeg det fortsatt er håp for deg, siden du sier TR pleier å komme fort etter tempdrop.

Der kom tr som ventet.
Lykke til neste gang da :) Selv om forholdene ikke er helt tilrette, kan der jo være el kommer litt før/senere og at det hjelper på det :)

Prøvde å søke på FF, etter grafer som endte i graviditet, med lav temp etter EL.. Limer inn noen av grafene (sorry om det blir langt innlegg!!

chart152357-1.png

chart163237-1.png

chart162773-1.png

chart161844-1.png

chart153758-1.png

Så lenge TR ikke er kommet, mener jeg det fortsatt er håp for deg, siden du sier TR pleier å komme fort etter tempdrop.
You Made my Day!! Da er det håp enda :-D klorer meg til håpet :-) hvordan går det med deg da? :-)

har du testet enda?

Back
Topp