AhaJa, det var det daser navnet har endra seg på alt jeg har skrivd.. Men var noe BK eller noe og masse tall
hehe
![]()
Det der blei ikke helt forståelig ser jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AhaJa, det var det daser navnet har endra seg på alt jeg har skrivd.. Men var noe BK eller noe og masse tall
hehe
![]()
Det der blei ikke helt forståelig ser jeg
Fremdeles ingen tr..
Tempen sank mye i går og er fremdeles lav i dag. Merkelig at jeg ikke har fått tr.endaDer kom gammelt navn opp..
BKno6390172
Håper ikke TR dukker opp hos deg!! Sitter å venter på det samme her
Tempen sank mye i går og er fremdeles lav i dag. Merkelig at jeg ikke har fått tr.endaDer kom gammelt navn opp..
BKno6390172
Håper ikke TR dukker opp hos deg!! Sitter å venter på det samme her
Tempen sank mye i går og er fremdeles lav i dag. Merkelig at jeg ikke har fått tr.enda
Hvis du åpner tempetråden er det forklaring og masse grafer å se påForresten, kanskje veldig dumt spørsmål, men siden jeg er ny som prøver så er jeg ikke kjent med det å måle tempen og sånn enda..
Noen som kan gi en forklaring på hvordan dere gjør det og hvor dere får de grafene etc?![]()
Tusen takk
#føler meg teit
Hvis du åpner tempetråden er det forklaring og masse grafer å se pådet er veldig kjekt å tempe, hvertfall sånn at man finner eggløsningen og kan begynne å telle ned.
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Hvis ikke spør du bare senere. Når jeg er hjemme og på pc er det lettere å skrive litt lengre.Tusen takkda skal jeg se om jeg skjønner noe av det
![]()
ÆsjDer kom tr som ventet.
jeg er klar for neste pp, men ikke helt troen da heller pga mannen er borte på jobb de beste dagene:/
Takk for klemmenÆsjså kjedelig!! Venter bare på at hun skal komme her også. I så fall blir det vell ikm gruppe sammen neste mnd også
sender deg en god klem <3.
Prøvde å søke på FF, etter grafer som endte i graviditet, med lav temp etter EL.. Limer inn noen av grafene (sorry om det blir langt innlegg!!Begynner å lure veldig på denne tempen min.. Er under coverlinen for andre dag på rad og ingen mensen å finne her i gården.. 12 dpo i dag...
Noen som har en forklaring til meg på hva dette kan være?
Har de siste dagene mye kvalme, veldig sliten og trøtt, halsbrann, vondt i lysken når jeg reiser meg og noen murringer i ryggen.
Kommet hjem ennå?Tok en test idag og sist eg såg på den var den hvit så glemte eg den! Så får se når eg kommer hjem igjen
Lykke til neste gang daDer kom tr som ventet.
jeg er klar for neste pp, men ikke helt troen da heller pga mannen er borte på jobb de beste dagene:/
You Made my Day!! Da er det håp enda :-D klorer meg til håpetPrøvde å søke på FF, etter grafer som endte i graviditet, med lav temp etter EL.. Limer inn noen av grafene (sorry om det blir langt innlegg!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så lenge TR ikke er kommet, mener jeg det fortsatt er håp for deg, siden du sier TR pleier å komme fort etter tempdrop.
har du testet enda?Begynner å lure veldig på denne tempen min.. Er under coverlinen for andre dag på rad og ingen mensen å finne her i gården.. 12 dpo i dag...
Noen som har en forklaring til meg på hva dette kan være?
Har de siste dagene mye kvalme, veldig sliten og trøtt, halsbrann, vondt i lysken når jeg reiser meg og noen murringer i ryggen.
Ja. Ikke noe å juble over for å si det slikhar du testet enda?