Jeg har et spm jenter...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Jeg har startet på noe greier i regi av Nav. Arbeidrettet rehabilitering.

Her er det blant annet styrke trening på knebøy, rygg, mage og armer.

Siden jeg blør (riktig nok gammelt blod) og jeg er litt redd. Har blødd i alle svangerskapene mine, så eg er ikke overrasket denne gangen. :P Men er jo forsatt litt redd for det.

Bør jeg si noe til treneren?

Riktig nok så ligger livmoren godt nedi bekkenet enda, men det er jo bekkenøvelser også. Dette er mitt fjerde svangerskap så livmoren vil kanskje komme opp løpet av mai mnd. Ble veldig fort stor sist, Jeg var riktig nok 10 kg slankere da :P

Hva synes dere? Er jo veldig tidlig. Bør jeg si noe? Skal vel ikke ha noe å si? Eller? :P Nytt på dette her :P

Jeg var det er mange som trener normalt de første ukene og dropper mage etter hvert. Uff det var vanskelig det der assa. Jeg hadde kanskje sagt det, men tror du må følge mage følelsen:). Treneren kan nok dette mer enn meg tenker jeg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var det er mange som trener normalt de første ukene og dropper mage etter hvert. Uff det var vanskelig det der assa. Jeg hadde kanskje sagt det, men tror du må følge mage følelsen:). Treneren kan nok dette mer enn meg tenker jeg:)

Er litt det jeg tenker også... Er jo bare 3+4 så veldig tidlig enda... Tror kanskje jeg nevner det så kan han sikkert komme med noe råd eller tips. Så får jeg også lært meg de riktige teknikkene :)

Jeg ville absolutt nevnt det, si at du akkurat har funnet det ut. Mest sannsynlig kan du trene likt, men viktig at treneren vet om det og dermed kan følge deg opp bedre!

Jeg ville absolutt sagt det.. Når jeg fortalte min personlige trener om graviditeten la hun opp trening på en annen måte til meg..

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️

Jeg har startet på noe greier i regi av Nav. Arbeidrettet rehabilitering.

Her er det blant annet styrke trening på knebøy, rygg, mage og armer.

Siden jeg blør (riktig nok gammelt blod) og jeg er litt redd. Har blødd i alle svangerskapene mine, så eg er ikke overrasket denne gangen. :P Men er jo forsatt litt redd for det.

Bør jeg si noe til treneren?

Riktig nok så ligger livmoren godt nedi bekkenet enda, men det er jo bekkenøvelser også. Dette er mitt fjerde svangerskap så livmoren vil kanskje komme opp løpet av mai mnd. Ble veldig fort stor sist, Jeg var riktig nok 10 kg slankere da :P

Hva synes dere? Er jo veldig tidlig. Bør jeg si noe? Skal vel ikke ha noe å si? Eller? :P Nytt på dette her :P
Jeg sa i fra til treneren på senteret jeg trener på og hun syntes det var veldig fint at jeg sa i fra sånn at hun ikke gir meg øvelser som ikke er så bra. Jeg synes absolutt du burde gi beskjed om at du er gravid og at det er tidlig og at du er bekymret. Om du mister så er det ikke en slik person du skal skåne deg for uansett. Det er ikke fra treneren spørsmålene kommer. Masse lykke til :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg sa i fra til treneren på senteret jeg trener på og hun syntes det var veldig fint at jeg sa i fra sånn at hun ikke gir meg øvelser som ikke er så bra. Jeg synes absolutt du burde gi beskjed om at du er gravid og at det er tidlig og at du er bekymret. Om du mister så er det ikke en slik person du skal skåne deg for uansett. Det er ikke fra treneren spørsmålene kommer. Masse lykke til :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg sa i fra :P Var ei til der, så var liksom ikke så farlig da :P Haha... :P Han ble litt satt ut, men han sa jeg kunne fint gjøre de øvelsene jeg har fått og så skulle vi ta det derfra :) Veldig hyggelig mann :) Fikk lært litt i dag og nå klarer jeg nesten ikke bøye på foten. Litt sånn plattfot gåing :P *klask-klask-klask-klask* :P

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Enig med Huleboer :D Jeg ville også sagt i fra. Så kan hun tilrettelegge, om det er øvelser som ikke er så kunstige. Jeg MÅ få kommet meg på trening igjen jeg også. Men så er jeg litt redd for å miste :/ Men vet jo det er trygt å trene!

Si i fra til treneren . Kan ikke risikere å miste lille :)

Januar 2015 <3

Treneren min sa vi skal være forsiktig med å krønsje. Altså den typiske situps varianten hvor man bøyer/krønsjer magen. Det er bare fint å trene magemuskler, men da på en annen måte enn å krønsje. F eks ligge på ryggen og med bena opp i været og korsryggen godt ned i gulvet og forsiktig ta bena nedover. Hvis ryggen letter fra underlaget har du tatt bena for langt. Man kan også holde bena i ro, så lenge hele ryggen er i gulvet og bena til værs. Skjønte dere?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jepp:). Jeg skjønte det:)

Treneren min sa vi skal være forsiktig med å krønsje. Altså den typiske situps varianten hvor man bøyer/krønsjer magen. Det er bare fint å trene magemuskler, men da på en annen måte enn å krønsje. F eks ligge på ryggen og med bena opp i været og korsryggen godt ned i gulvet og forsiktig ta bena nedover. Hvis ryggen letter fra underlaget har du tatt bena for langt. Man kan også holde bena i ro, så lenge hele ryggen er i gulvet og bena til værs. Skjønte dere?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg skjønner ikke helt.. Min PT sier man kan ta situps, være forsiktig og høre på kroppen.. Er en dame og hun har barn, så hun har vært gjennom dette før.. Så blir så usikker da når du har fått beskjed om noe annet..

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️

Back
Topp