God morgen, Ladies!

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Veeeeldig trøtt i dag, ikke minst kvalm. Ser ikke frem til "trening"/ kurs i dag :( spesielt når det er trening av rygg, mage, bein og armer :P men jeg mååå. Blir lange 4 timer :P

Om jeg klarer å holde meg våken, så blir det litt strikking eller hekling :D

Etter det blir det hjem og slappe av og dusje 1 time før jentene hentes i Bhg. Lage middag. Så skal jeg begynne å pakke her så det blir malt og gjort klart til megler når den tid kommer. En 4roms leilighet blir "litt" trangt :P

Hva er deres planer for dagen?

❤️❤️❤️❤️

God morgen frøken ;)

Ser ut som du har en travel dag ;)
Her skal jeg på jobb, vente på tlf fra legen også lage middag. Min dag :p

Kos deg på trening, ser du trener litt for meg også så da slipper jeg :D

Januarspire 2015 <3

God morgen :D Så flink du er med trening. Jeg bør også, men har snart eksamen og bør egentlig lese hver kveld frem til den. Nå skal jeg snart på jobb, hjem å lage middag.. så lese. Kanskje jeg skal ta en treningsøkt her hjemme :)

God morgen jenter:). Her blir det litt rydding i boden tenker jeg;). Og ta det med ro;). Også blir det matlaging og litt kos med gutta tenker jeg;). Nå må jeg komme meg ut av senga og spise så jeg kan holde kvalmen i sjakk:). Ha en flott dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen.
Her blir det å kjøre på jobb (kjører 45 min en vei), sitte i en haug med møter samt oppdatere meg på hva som skjer for tiden samt klargjøring til neste ukes viktige møter..
Så blir det hjem å slappe av og lage middag og rydde hus. Så må hundene ha sitt og:)

God morgen frøken ;)

Ser ut som du har en travel dag ;)
Her skal jeg på jobb, vente på tlf fra legen også lage middag. Min dag :p

Kos deg på trening, ser du trener litt for meg også så da slipper jeg :D

Januarspire 2015 <3

Høres helt greit ut med dagen din :) Kose meg med trening kommer jeg ikke til å gjøre :p Dette er noe jeg MÅ gjøre og har ikke noe valg :p Er uvant å gå fra å gjøre ingenting i 4 år og plutselig veldig travelt i 4 uker :P

God morgen :D Så flink du er med trening. Jeg bør også, men har snart eksamen og bør egentlig lese hver kveld frem til den. Nå skal jeg snart på jobb, hjem å lage middag.. så lese. Kanskje jeg skal ta en treningsøkt her hjemme :)

Skulle ønske jeg kunne skryte på meg hvor flink jeg er med trening, men det er jeg ikke :P noe jeg må gjøre :P Ikke lyst til :P Lekser ja, :P bør vel starte og bli ferdig med de første innleveringen også :P Blir eksamen på meg til høst/vinter da :P

Hva går du på? :)

God morgen jenter:). Her blir det litt rydding i boden tenker jeg;). Og ta det med ro;). Også blir det matlaging og litt kos med gutta tenker jeg;). Nå må jeg komme meg ut av senga og spise så jeg kan holde kvalmen i sjakk:). Ha en flott dag:)

Høre helt herlig ut denne dagen din :D

Skulle ønske jeg kunne skryte på meg hvor flink jeg er med trening, men det er jeg ikke :p noe jeg må gjøre :p Ikke lyst til :p Lekser ja, :p bør vel starte og bli ferdig med de første innleveringen også :p Blir eksamen på meg til høst/vinter da :p

Hva går du på? :)
Styring og ledelse i tillegg til 100 % jobb. Skal ha eksamen om et par uker, og har ikke lest noe særlig. Lite motivasjon. Men nå må jeg bare begynne :) Men skulle gjerne vært flink til å trene i tillegg;)

God morgen.
Her blir det å kjøre på jobb (kjører 45 min en vei), sitte i en haug med møter samt oppdatere meg på hva som skjer for tiden samt klargjøring til neste ukes viktige møter..
Så blir det hjem å slappe av og lage middag og rydde hus. Så må hundene ha sitt og:)

OJ, det var lang kjørevei :eek:o_O Blir sliten mentalt du. huske å ta det med ro på vei hjem da :)

Her er det først jobb!! Så er det en svipptur hjemmom og hente bil og hunder før eg skal hente valpen!! Blir spennende og litt skremmende å få en valp i hus no!! Er veldig sliten for tiden! Men ikke så rart egentlig når eg ikke kommer meg tidlig nok i seng om kvelden!! Opp 05.30 hver mårning er utrolig tung uansett om man er gravid eller ikke!! ;)

Styring og ledelse i tillegg til 100 % jobb. Skal ha eksamen om et par uker, og har ikke lest noe særlig. Lite motivasjon. Men nå må jeg bare begynne :) Men skulle gjerne vært flink til å trene i tillegg;)

Er så mye man rekker løpet av dagen :) Du klarer det :) Prøve å finne motivasjonen igjen. Hvorfor startet du? er gjerne en god motivasjon, og du er snart ferdig :D

Er så mye man rekker løpet av dagen :) Du klarer det :) Prøve å finne motivasjonen igjen. Hvorfor startet du? er gjerne en god motivasjon, og du er snart ferdig :D
Ja det er sant :D Må prøve på det :D Snart i mål!

Effektive jenter her!! Idag har begge ungene fri så da har vi tenkt å gå på fjellet! :-) Og mate og kose med alle dyrene våre!! Ha en fin dag!! :-)

Effektive jenter her!! Idag har begge ungene fri så da har vi tenkt å gå på fjellet! :) Og mate og kose med alle dyrene våre!! Ha en fin dag!! :)

Hørte veldig koselig ut... og slitsomt :P haha... Synes det er slitsomt å få barna ut av huset jeg :P

Men koselig å hilse på dyr og være ute :)

Back
Topp