Heisann :) (oppdatering)

snart3?

Forelsket i forumet
I dag fikk jeg to positive tester og med termin ca 20 januar.
Jeg har ei jente på 4 år og ei som bare er 10 mnd.
Dette var absolutt ikke planlagt og jeg enda i sjokk så jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte egentlig.
Føler meg ikke helt klar enda så lenge jeg har ei under 1 år. Men har enda ikke tatt det opp med min samboer pga jeg er på jobb enda. Hadde min første dag i jobb etter permisjon i går og i dag 2 dag på jobb en positiv test.. SÅnn kan det gå ja.

Man hei alle sammen :) Håper jeg kan komme inn i gjengen til dere med januar 2015 babyer :)

I dag fikk jeg to positive tester og med termin ca 20 januar.
Jeg har ei jente på 4 år og ei som bare er 10 mnd.
Dette var absolutt ikke planlagt og jeg enda i sjokk så jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte egentlig.
Føler meg ikke helt klar enda så lenge jeg har ei under 1 år. Men har enda ikke tatt det opp med min samboer pga jeg er på jobb enda. Hadde min første dag i jobb etter permisjon i går og i dag 2 dag på jobb en positiv test.. SÅnn kan det gå ja.

Man hei alle sammen :) Håper jeg kan komme inn i gjengen til dere med januar 2015 babyer :)
Dette går nok fint skal du se;) tenk så gøy de to tette vil få det:)
Gratulerer så mye og velkommen inn til oss:)

Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Heihei...

Velkommen skal du være :) Gratulerer så mye :)

Kommer til å gå bra :) Kan nok tenke sjokket :)

Gratulerer og velkommen:)

Sent from my iPad using BV Forum

Min er også 10 mnd, ble det i går! Er du fra juni 13 eller juli 13? Hva het du før? Grattis med ny spire :)
Jeg rakk to dager på jobb før jeg havnet på svangerskapspenger...

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Min er også 10 mnd, ble det i går! Er du fra juni 13 eller juli 13? Hva het du før? Grattis med ny spire :)
Jeg rakk to dager på jobb før jeg havnet på svangerskapspenger...

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Juni 2013 var jeg på :) Håpnr2

Gratulerer så mye :)
Blir to tette her også.. Har en gutt på 11 måneder :)

❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️

Gratulerer! Dette klarer vi ;) Stå på! Her blir det og to tette. Har en på 7 mnd. Men tror vi får mye igjen for det senere når de er litt eldre :)

Juni 2013 var jeg på :) Håpnr2
Ser at det ikke var planlagt, det var det her. Så fort kiss og kolikk var over etter 5 mnd begynte vi prøvingen og nå satt det på fjerde forsøk. Tror barna kommer til å få mye glede av hverandre :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Gratulerer, og velkommen så mye :D

Tusen takk alle sammen :) Er fortsatt veldig usikker og klarer ikke helt å glede meg enda :( Vet ikke helt hvorfor, men noen tanker sier til meg at det er for tidlig med en til nå, mens andre tanker sier kjør på :)

Er vedlig frustrerende.

Tusen takk alle sammen :) Er fortsatt veldig usikker og klarer ikke helt å glede meg enda :( Vet ikke helt hvorfor, men noen tanker sier til meg at det er for tidlig med en til nå, mens andre tanker sier kjør på :)

Er vedlig frustrerende.

Huff, skjønner deg veldig godt! Her var jo nr 3 uplanlagt, men hadde minstemann vært baby så hadde jeg ikke orka...selv om jeg ville!
Men dette er jo et valg man må ta selv da, vi støtter deg uansett hva du tenker:)

<3 Januar 2015 <3
Termin 09.01.2015

Back
Topp