Mensen + babysvømming = ?

Jeg ville nok ikke reise på babysvømming hvis jeg hadde hatt mensen :P

Er det ikke bare å bruke tampong da?:-) det hadde jeg gjort:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det går selvsagt ann! Men jeg er for nærvøs, tenker alltid "hva om" :P hehe
Hehe ja man gjør ofte det. Kjedelig å gå glipp av babysvømmingen, så jeg ville ikke tenkt noe særlig på det:)

Hehe ja man gjør ofte det. Kjedelig å gå glipp av babysvømmingen, så jeg ville ikke tenkt noe særlig på det:)

Enda mer kjedelig hvis det er førstedags mensen og man blør igjennom :P hehe

Enda mer kjedelig hvis det er førstedags mensen og man blør igjennom :P hehe
Ja det er kjipt:p men babysvømming varer sjelden lenge, så hvis man tar den i rett før man går i bassenget så går det sikkert bra:)

Ja det er kjipt:p men babysvømming varer sjelden lenge, så hvis man tar den i rett før man går i bassenget så går det sikkert bra:)

Sant! :-) Jeg har aldri vært på arrangert babysvømming, så vet ikke åssen det er :) Vært mye å bada med jentungen, så har tatt det utenom mensen tid :P

Sant! :-) Jeg har aldri vært på arrangert babysvømming, så vet ikke åssen det er :) Vært mye å bada med jentungen, så har tatt det utenom mensen tid :P
Alltid enklere å ta det når det passer best selv:-) men babysvømming koster jo ofte en del og er ikke kjempemange ganger så er veldig kjedelig å gå glipp av:/

Alltid enklere å ta det når det passer best selv:) men babysvømming koster jo ofte en del og er ikke kjempemange ganger så er veldig kjedelig å gå glipp av:/

Åja! Men lærer man noe annet enn det man gjør ellers når man bader? :P

Åja! Men lærer man noe annet enn det man gjør ellers når man bader? :P
Tja.. det er vel for å venne de til vannet, og ha forskjellige leker i vannet med andre babyer:) min var 6mnd når vi begynte så vi måtte "trene opp" lukkerefleksen før han kunne dykke. Syns det var veldig gøy, synd det er så lite tilbud her jeg bor:(

Tja.. det er vel for å venne de til vannet, og ha forskjellige leker i vannet med andre babyer:) min var 6mnd når vi begynte så vi måtte "trene opp" lukkerefleksen før han kunne dykke. Syns det var veldig gøy, synd det er så lite tilbud her jeg bor:(

Ok, så man lærer på en måte ikke noe mer enn det man allerede kan av bading så er det liten vits? Jeg hadde ALDRI dukka ungen min under vann som de gjør på babysvømming :P

Ok, så man lærer på en måte ikke noe mer enn det man allerede kan av bading så er det liten vits? Jeg hadde ALDRI dukka ungen min under vann som de gjør på babysvømming :P
Instruktøren sa ofte at ting vi gjorde var livredning på en måte, at barnet forsto hva man skulle gjøre i vannet og hvordan komme seg opp. Det å dykke gjør ingenting, de verken svelger eller inhalerer vann hvis det blir gjort riktig:) lærte ulike måter for babyen å svømme på, mye kos, rosing og sangleker med bevegelser. Husker ikke alt vi gjorde:p For oss var det verdt pengene og jeg vil med evt. søsken også:)

Det er vel ikke noe annerledes enn å bade ellers med mensen og tampong? Her unngår jeg å bade når jeg mensen så langt det går :P

men hadde jeg vært påmeldt babysvømming så hadde jeg dratt med mensen ja :P Eller sendt mannen om han hadde vært hjemme.

Ok, så man lærer på en måte ikke noe mer enn det man allerede kan av bading så er det liten vits? Jeg hadde ALDRI dukka ungen min under vann som de gjør på babysvømming :p
Kan jeg spørre hvorfor ikke? De har levd i vann i over 9 mnd, og refleksen for å lukke for vann er der fremdeles de første månedene. Etterhvert lærer de å lukke av seg selv.

Og ift mensen er det vel bare å bruke tampong. Nå bader ikke jeg med mensen, rett og slett fordi jeg har mulighet til å planlegge badinga, men om jeg hadde en avtale om bading hadde jeg brukt tampong. Det skal litt til å lekke på så kort tid, med mindre man bruker for liten tampong

Hvis jeg hadde blødd mye og var usikker på om tampongen hold, så hadde jeg sendt mannen på babysvømming.

Eg brukte bare tampong:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp