Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går selvsagt ann! Men jeg er for nærvøs, tenker alltid "hva om"Er det ikke bare å bruke tampong da?det hadde jeg gjort
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe ja man gjør ofte det. Kjedelig å gå glipp av babysvømmingen, så jeg ville ikke tenkt noe særlig på detDet går selvsagt ann! Men jeg er for nærvøs, tenker alltid "hva om"hehe
Enda mer kjedelig hvis det er førstedags mensen og man blør igjennomHehe ja man gjør ofte det. Kjedelig å gå glipp av babysvømmingen, så jeg ville ikke tenkt noe særlig på det
Ja det er kjiptEnda mer kjedelig hvis det er førstedags mensen og man blør igjennomhehe
Sant!Ja det er kjiptmen babysvømming varer sjelden lenge, så hvis man tar den i rett før man går i bassenget så går det sikkert bra
Det er det det er hos meg! Fikk nå og har babysvømming i kveld !Enda mer kjedelig hvis det er førstedags mensen og man blør igjennomhehe
Alltid enklere å ta det når det passer best selvSant!Jeg har aldri vært på arrangert babysvømming, så vet ikke åssen det er
Vært mye å bada med jentungen, så har tatt det utenom mensen tid
![]()
Åja! Men lærer man noe annet enn det man gjør ellers når man bader?Alltid enklere å ta det når det passer best selvmen babysvømming koster jo ofte en del og er ikke kjempemange ganger så er veldig kjedelig å gå glipp av:/
Tja.. det er vel for å venne de til vannet, og ha forskjellige leker i vannet med andre babyerÅja! Men lærer man noe annet enn det man gjør ellers når man bader?![]()
Ok, så man lærer på en måte ikke noe mer enn det man allerede kan av bading så er det liten vits? Jeg hadde ALDRI dukka ungen min under vann som de gjør på babysvømmingTja.. det er vel for å venne de til vannet, og ha forskjellige leker i vannet med andre babyermin var 6mnd når vi begynte så vi måtte "trene opp" lukkerefleksen før han kunne dykke. Syns det var veldig gøy, synd det er så lite tilbud her jeg bor
Instruktøren sa ofte at ting vi gjorde var livredning på en måte, at barnet forsto hva man skulle gjøre i vannet og hvordan komme seg opp. Det å dykke gjør ingenting, de verken svelger eller inhalerer vann hvis det blir gjort riktigOk, så man lærer på en måte ikke noe mer enn det man allerede kan av bading så er det liten vits? Jeg hadde ALDRI dukka ungen min under vann som de gjør på babysvømming![]()
Kan jeg spørre hvorfor ikke? De har levd i vann i over 9 mnd, og refleksen for å lukke for vann er der fremdeles de første månedene. Etterhvert lærer de å lukke av seg selv.Ok, så man lærer på en måte ikke noe mer enn det man allerede kan av bading så er det liten vits? Jeg hadde ALDRI dukka ungen min under vann som de gjør på babysvømming![]()