Takk for hjelpa, BinaGladsau her er bilde
Januar 2015 <3
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for hjelpa, BinaGladsau her er bilde
Januar 2015 <3
Jeg har strimmel-tester fra ebay liggende. Så blir nok å bruke de.
Har ingen følelse på at jeg skal kjøpe andre tester heller. Er så utrolig rolig til denne PP. Skjønner ingenting.
Ønsker oss en liten skatt![]()
Skal se fra og når jeg kommer hjem fra jobbTakk for hjelpa, Binahva tror du? Bare brillene mine som er skitne?
![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Så fin blå strek rusken <3 du sa d ikke var noe spennende på testen du luringen
Januar 2015 <3
Ja det er mnd. Jeg hadde en følelse av babyboom denne gangen her. hadde ganske rett i det jaHihihihihihihi![]()
JeeejJanuar er mnd skjønner jeg
![]()
![]()
Ja det er mnd. Jeg hadde en følelse av babyboom denne gangen her. hadde ganske rett i det ja
Hurra hurra.
I morgen skal jeg til legen og få crinone så spira sitterweee
Januar 2015 <3
For jeg er treig. Og regna med at jeg skulle bruke enda lengere tid...Ja, legen får se å gi deg Crinone. Men hvorfor har du ikke det på resept allerede?![]()
Jeg har faktisk vært utrolig rolig denne PP jeg også. Bare hatt 1 test liggende. Å den tok jeg på lørdag. Kanskje det er ett godt tegnmin viste jo positiv,får bare håpe det stemmer
![]()
For jeg er treig. Og regna med at jeg skulle bruke enda lengere tid...
Januar 2015 <3
Håper det er en strekSyyyyyynes jeg så en strek, men kan være litt tidlig enda
![]()
Håper det er en strekSyyyyyynes jeg så en strek, men kan være litt tidlig enda
![]()
Setter du meg på gravid???![]()
Roper hurra med degDa kan jeg vel begynne å rope hurra jeg ogsånå må bare lille spire klamre seg godt fast
gøy at vi begynner å bli noen med positive tester alt,og vi har akkurat starta uka..så dette kan bli spennende
![]()
Gratulere så myeDa kan jeg vel begynne å rope hurra jeg ogsånå må bare lille spire klamre seg godt fast
gøy at vi begynner å bli noen med positive tester alt,og vi har akkurat starta uka..så dette kan bli spennende
![]()
Roper hurra med deg
Januar 2015 <3
Gratulere så mye
Hurra hurra hurra
Ønsker oss en liten skatt![]()