**IKM uke 19**

Hører mange snakker om at når de er blitt gravide så bare vet de det. Kjenner det på seg. Er det noe dere har kjent på!? Evt; hvor sterk er den følelsen? :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kjente igjen symptomene/kroppen fra sist, og fikk derav følelsen av å bare vite det..på en måte. Og da visste jeg dete, selv om det tok en dag eller to før det viste på testen. Nå er det bare 15 mnd siden sist svangerskap, så hukommelse kom fort tilbake igjen :)

Jeg eier IKKE kontroll over testingen :p

Måtte så innmari på do, så måtte skvise ut noen dråper :p

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg :rolleyes:

0t96c.jpg

h3pl.jpg

23oz.jpg

SÅ...! Hva tror dere? :)
Syntes jeg ser en svak strek jeg! :)

Nå er vi endelig hjemme etter lang bil tur til et 50-årslag. På veien ut føltes det helt som om jeg holdt på å få mensen, og tenkte flere ganger at jeg burde tatt tampon med (selv om jeg kun er 8 dpo). Og murringer, som ved mensen, er jo også et vanlig graviditetssymptom! Vel, etter det har jeg ikke merket noe. Tenker om det bare har vært innbilning, de "smertene" jeg hadde, fordi jeg så gjerne vil. For vi satt til bords i flere timer, og hadde det vært reele smerter, ville jeg nok merket det da også..
Er spent på tempen i morgen. Når jeg sammenligner denne og sist måned (eneste måneder med temping) er kurven helt lik for 8 dpo, og den falt en del til 9 dpo. I morgen skal den ikke falle, den skal øke!

Kjente igjen symptomene/kroppen fra sist, og fikk derav følelsen av å bare vite det..på en måte. Og da visste jeg dete, selv om det tok en dag eller to før det viste på testen. Nå er det bare 15 mnd siden sist svangerskap, så hukommelse kom fort tilbake igjen :)
Første svangerskapet da? Når du ikke visste hvordan det var å være gravid. Visste du det før testen da? :)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Første svangerskapet da? Når du ikke visste hvordan det var å være gravid. Visste du det før testen da? :)

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Før første svangerskap hadde vi holdt på å prøve i 10 mnd, men da jeg fikk den berømte metallsmaken i munnen så skjønte jeg at det var noe annet den mnd. Men nei, ikke samme sterke følelsen av å vite nei :)

Før første svangerskap hadde vi holdt på å prøve i 10 mnd, men da jeg fikk den berømte metallsmaken i munnen så skjønte jeg at det var noe annet den mnd. Men nei, ikke samme sterke følelsen av å vite nei :)
Takk for svar :-) har liksom lurt litt på om jeg kommer til å vite det når jeg er gravid, men siden det er første gang så vet jeg jo ikke hva jeg skal vite liksom :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Fin strek der er det:) uansett om kamera fanger den opp ordentlig eller ikke :) du er preggis jenta miii:D

Januar 2015 <3
Hihi. Så hjelper det vel ikke med støt jeg redigerer frem streken på testen din heller :p

Januar 2015 <3

Begynner å tro på det jeg også. En av grunnene var at jeg gjemte testen bak ryggen når samboer kom inn på badet når jeg sto å så på den :P hahahahahha.... Tror han ante noe :P :D hahahaha

Begynner å tro på det jeg også. En av grunnene var at jeg gjemte testen bak ryggen når samboer kom inn på badet når jeg sto å så på den :P hahahahahha.... Tror han ante noe :P :D hahahaha
Nå får han seg en overraskelse.
Så bra du begynner å tro på det. I morgen har du en tydelig test :D nei nå må jeg sove

Januar 2015 <3

Back
Topp