Ny UL TIME

Uke 6 er tidlig. Er ikke så mye å få se, men forhåpentligvis seint nok til å se et bankende hjerte ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Da skal vi på ul samme dag, men jeg er bare 5+3 da:)

Sent from my iPad using BV Forum

Uke 6 er tidlig. Er ikke så mye å få se, men forhåpentligvis seint nok til å se et bankende hjerte ❤️

Jeg vet d, men har hatt 3 sa/ma i løpet av siste året. Derfor må legen følge meg opp :) derfor blir d tidlig UL for å se om d er liv der :)

❤️venter mitt første ❤️

Åh så koselig, du må oppdatere meg :) jeg er veldig spent

❤️venter mitt første ❤️
Vi får holde hverandre oppdatert:)

Det skal gå bra for oss begge nå<3

Jeg får også tidlig tidlig ul:)
Men håper å få den i uke 9/10
Da jeg har mistet i uke 8 og uke 14.

Håper vi holder oss her i januar 2015 alle sammen

Fikk ny UL time mandag om 1 uke Dvs 5.mai :)
Er d tidlig? Da er jeg 6+0

❤️venter mitt første ❤️
Lykke til på UL i morgen:) Jeg gru/gleder meg til min time:)

Når har du time imorro?
Jeg har time kl 12:30

❤️venter mitt første ❤️
Har time 09.30,så håper morgenen går fort:)
Spent om vi får se noe:)

Litt over en time igjen sonia87,masse lykke til:) Gleder meg til oppdatering:)

Vi så ik foster :( men fostersekken var på plass, Gynokologen mente at alt var normal, og d har utviklet seg bra. Og HCG stiger fint. Skal på ny UL på mandag, da burde vi se foster (sa Gynokologen)
Er veldig nervøs og vet ik om d var normalt eller burde vi se fosteret nå i uke 6??

❤️venter mitt første ❤️

Vi så ik foster :( men fostersekken var på plass, Gynokologen mente at alt var normal, og d har utviklet seg bra. Og HCG stiger fint. Skal på ny UL på mandag, da burde vi se foster (sa Gynokologen)
Er veldig nervøs og vet ik om d var normalt eller burde vi se fosteret nå i uke 6??

Har hørt om flere som ikke har sett fosteret i uke 6. Så lenge hcg-en din stiger normalt tror jeg dere ser et bittelite foster neste uke :)

Så lenge gynekologen sa at alt er normalt, så er det det:Heartred Neste gang ser du fosteret også!

Back
Topp