**IKM uke 19**

Jeg slenger meg på her, litt sent i gamet. Ikm 8 mai.. Innimellom merker jeg godt at det murrer i magen, og tenker mine tanker.. Men, nå er jeg sikker på at det ikke har klaffet. Er seks dpo i dag, så det er bare å vente å se fremover :)

Og gratulerer til Bina :)

Velkommen til oss:) håper det har klaffet for deg. Vi kan ikke gi opp håpet før tanta kommer:D

Har skikkelig dårlig samvittighet nå, siden jeg ikke klarte å holde meg sterk nok til å la være. Burde hatt en smekk på fingrene.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Velkommen til oss:) håper det har klaffet for deg. Vi kan ikke gi opp håpet før tanta kommer:D
Gir for all del ikke opp, er bare redd for å bli veldig skuffet om tr kommer, så er det bedre å ikke få alt håpet opp. Ikke før evt symptomer blir så sterke at jeg faktisk tror på dem (og at de ikke er ren innbilning/ønsketenkning).

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Gir for all del ikke opp, er bare redd for å bli veldig skuffet om tr kommer, så er det bedre å ikke få alt håpet opp. Ikke før evt symptomer blir så sterke at jeg faktisk tror på dem (og at de ikke er ren innbilning/ønsketenkning).

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har ikke noe symptomer å "skryte" av jeg heller. Hatt litt ømme brystvorter,vond rygg og litt mensenmurringer. Men det har jeg vel hver mnd. Men jeg håper jo selvfølgelig det har klaffet, selvom jeg er litt i tvil. Skal teste på søndag,da er jeg 12 dpo,burde vel få to streker da om jeg er gravid.

Da var håpet ute her.

Jeg så rosa. Jeg vet hvilken vei det går. Dere trenger ikke snakke om festeblødning eller at håpet ikke er ute før tanta er her.

Det er over. Påskeegget ble ikke en nyttårsrakett.

fra app

Ja, vi får prøve på.februar igjen. Bittersøtt. Det var jo februar jeg skulle hatt termin med den jeg mistet, for altså snart et år siden

fra app

Duste spotting. Du skulle jo bli med på Januar jo :(

Ja, vi får prøve på.februar igjen. Bittersøtt. Det var jo februar jeg skulle hatt termin med den jeg mistet, for altså snart et år siden

fra app

Utrolig kjedelig, men februar er jo en super mnd ;) fått jul og nyttår på avstand :)

Krysser fingrene for neste mnd er deres mnd :)

❤️❤️❤️❤️

Da var håpet ute her.

Jeg så rosa. Jeg vet hvilken vei det går. Dere trenger ikke snakke om festeblødning eller at håpet ikke er ute før tanta er her.

Det er over. Påskeegget ble ikke en nyttårsrakett.

fra app
Kjempe kjedelig:/. <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Gooood morning ladies :D

Da har vi kommet til lørdag :D bare søndagen igjen så er uka vår kommet :D

IKM tirsdag /torsdag her, så 7-8 dpo :)

"Symptomer" så langt:
- Kvalme.
- I går "gulpet" jeg. (Går under sure oppstøt?)
- stikking i nedre del av magen. Skikkelig ubehagelig, hadde vanskeligheter med å sovne, ligge på rygg.
- var noen ganger jeg fikk lyst til å kaste opp, bare for å bli kvitt kvalmen
- trøtt/fort sliten
- hetetokter
- i går fikk jeg hold av alle ting :P av å kjøre til og fra butikken som ligger 3 min unna. (30 min hvis jeg går :P)
- kviser !!! Fått en svæææær en på haka :( og andre steder på kroppen :P
- irritabel/ fort sinna/ oppgitt.

Er det jeg kommer på i farta :P

spent på testene fremover :P vet ikke om jeg skal svi av en senere. Eller om jeg drøyer til i morgen. :P etter at jeg så på denne testen fra i går :P (har store vansker med å kaste fra meg med en gang :P)
ImageUploadedByBV Forum1399094988.659403.jpg

Hva med dere andre ? :)

❤️❤️❤️❤️

Eg har ein i februar og det syns eg var en super måned:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har to selv :P :D og om jeg ikke husker feil (noe jeg stort sett gjør :P ) så har vel Sara en i februar også. :)

Super mnd men tror ikke jeg går for 3 stk i samme mnd :P

❤️❤️❤️❤️

Gooood morning ladies :D

Da har vi kommet til lørdag :D bare søndagen igjen så er uka vår kommet :D

IKM tirsdag /torsdag her, så 7-8 dpo :)

"Symptomer" så langt:
- Kvalme.
- I går "gulpet" jeg. (Går under sure oppstøt?)
- stikking i nedre del av magen. Skikkelig ubehagelig, hadde vanskeligheter med å sovne, ligge på rygg.
- var noen ganger jeg fikk lyst til å kaste opp, bare for å bli kvitt kvalmen
- trøtt/fort sliten
- hetetokter
- i går fikk jeg hold av alle ting :P av å kjøre til og fra butikken som ligger 3 min unna. (30 min hvis jeg går :P)
- kviser !!! Fått en svæææær en på haka :( og andre steder på kroppen :P
- irritabel/ fort sinna/ oppgitt.

Er det jeg kommer på i farta :P

spent på testene fremover :P vet ikke om jeg skal svi av en senere. Eller om jeg drøyer til i morgen. :P etter at jeg så på denne testen fra i går :P (har store vansker med å kaste fra meg med en gang :P)
Vis vedlegget 59530

Hva med dere andre ? :)

❤️❤️❤️❤️
Akkurat sånn som jeg har hatt dette jo snuppa mi. Nå ble jeg litt gira. Tenk om vi skal være så terminforum sammen igjen. Det liker jeg :D

Jeg redigerte bilde ditt tullerusk .se

Akkurat sånn som jeg har hatt dette jo snuppa mi. Nå ble jeg litt gira. Tenk om vi skal være så terminforum sammen igjen. Det liker jeg :D

Hadde vært moro :D vi får nå se :D krysser fingrene :D

❤️❤️❤️❤️

Tullerusk bilde

Vedlegg

• 1399095542318.jpg
    1399095542318.jpg
    68,9 KB · Visninger: 75
Back
Topp