Detox og rensekur

Fant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul. :-) da skal prøves i kveld.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Takker og bukker for info :) det bør no prøves ut hihi aiiii... ;)

Sent fra min SM-P600 via Tapatalk

Fant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul. :-) da skal prøves i kveld.

Si ifra hva den gule smaker da. Den røde er helt forferdelig. Smaker hva jeg tror kan sammenlignes med hestemøkk...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Si ifra hva den gule smaker da. Den røde er helt forferdelig. Smaker hva jeg tror kan sammenlignes med hestemøkk...

Heheee, skal si fra hvordan den gule smaker. Nå er jeg redd for å drikke den. ;-)

Tror ikke du skal bruke den mer enn én dag av gangen før du vet effekten av den. Én kopp kan være ganske heavy. Du blir som en opp-ned vulkan. Hehe:) Men den mest effektive detox jeg har vært borti:)

Fant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul. :) da skal prøves i kveld.

Fortell oss hvordan den smaker

Den grønne å

Okei, nå mission completed ;-) Teen smaket ikke godt men var ikke så ille som jeg forventet heller. :-p
Bare en ting vi må være ops på, fitne er egentlig bare merke. Innholdet er senna blader som er veldig strek og man må være forsiktig med. Langvarig bruk kan gi lever skader.

Okei, nå mission completed ;-) Teen smaket ikke godt men var ikke så ille som jeg forventet heller. :-p
Bare en ting vi må være ops på, fitne er egentlig bare merke. Innholdet er senna blader som er veldig strek og man må være forsiktig med. Langvarig bruk kan gi lever skader.

Ja, jeg har ikke brukt den regelmessig. Max 3 ganger på en mnd, så laaaaaang pause. Er noen år siden sist jeg brukte den:)

Back
Topp