RedBushTea
Glad i forumet!
Fant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul.Kan du si ifra til meg når og hvor du finner det??![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul.Kan du si ifra til meg når og hvor du finner det??![]()
Takker og bukker for infoFant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul.da skal prøves i kveld.
Si ifra hva den gule smaker da. Den røde er helt forferdelig. Smaker hva jeg tror kan sammenlignes med hestemøkk...Fant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul.da skal prøves i kveld.
Bare hyggelig!Takker og bukker for infodet bør no prøves ut hihi aiiii...
Sent fra min SM-P600 via Tapatalk
Heheee, skal si fra hvordan den gule smaker. Nå er jeg redd for å drikke den. ;-)Si ifra hva den gule smaker da. Den røde er helt forferdelig. Smaker hva jeg tror kan sammenlignes med hestemøkk...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Fant teen i Global Food som ligger ved bystasjonen. Der hadde de rød, grønn og gul fitne te. Jeg kjøpt gul.da skal prøves i kveld.
Fortell oss hvordan den smaker
Lykke til imorgen hvertfall HeheDet skal jeg!
Lykke til imorgen hvertfall Hehe
Håper du får renset deg skikkelig
Hadde det ikke vært for at jeg måtte jobe då hadde jeg tatt en te selv idagHåper du får renset deg skikkelig![]()
Hadde det ikke vært for at jeg måtte jobe då hadde jeg tatt en te selv idag
Den grønne åSi ifra hva den gule smaker da. Den røde er helt forferdelig. Smaker hva jeg tror kan sammenlignes med hestemøkk...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, jeg har ikke brukt den regelmessig. Max 3 ganger på en mnd, så laaaaaang pause. Er noen år siden sist jeg brukte denOkei, nå mission completed ;-) Teen smaket ikke godt men var ikke så ille som jeg forventet heller.
Bare en ting vi må være ops på, fitne er egentlig bare merke. Innholdet er senna blader som er veldig strek og man må være forsiktig med. Langvarig bruk kan gi lever skader.