30 dagar uten godis

Spiste en marsipanstang idag :0 men så lenge det er litt å i helga så går det bra tenker jeg så lenge det ikke blir mye snop hele tida :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Her venter jeg i spenning på hva sambo drar frem i dag :p

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Her venter jeg i spenning på hva sambo drar frem i dag :p

Februar-14 mamma <3

Vet du.. jeg beundrer deg. Har det vært min samboer som har drevet på slik har han fått skikkelig god gammaldags juling!! Han kan ete snop og snacks når jeg ikke er i nærheten! Makan.. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Enig ned KAYN! Her har gubben prøvd seg, men fekk beskjed om at det kan han eta etter eg har lagt meg!

Har i dag gått 14,2 km og kjenne at eg er sikkelig sugen på Stratos, kinder sjokolade osv! Gammal tanke måte: Har jo vore så flink i dag, så det fortene eg!
Men, skal heller ta meg ein laaaaaang dusj og hoppa tidleg i seng :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Dag 5 og null godis :D

Ingen godis her heller og sambo venta til jeg var på vei i seng før han tok frem snop :p

Februar-14 mamma <3

• Liker
ImageUploadedByBV Forum1399124273.808719.jpg
Disse var gode knaske på når jeg ble nøden på noe godt :p regner med dette IKKE er godis? :)

Februar-14 mamma <3

• Liker
Er sukkerfritt - da er det lov :) Meina eg :)

Sent from my iPad using BV Forum

• Liker
Reactions: BMC
Dag 8 ingen godis, ingen brus, ingen juice! Har gått ned 3 kg på 8 dager! Har i tillegg spist mindre porsjoner mat. Dette går riktig vei.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen snop i dag heller :D

Februar-14 mamma <3

• Liker
Ingen snop i dag heller :D

Februar-14 mamma <3

Ingen snop :) Gått ned 2,1 kilo på 5 dagar! Seie litt om kor mykje snop eg har gaffla i meg før eg starta på detta!! Uff...
Var i Sverige i dag og kjøpte litt sukkerfri sjokolade som eg heller kan nyta i bursdagen til besta og på 17 mai istede for kake og is :)

Ingen snop i dag, det er til og med lørdag :)

Ingen snop :) Gått ned 2,1 kilo på 5 dagar! Seie litt om kor mykje snop eg har gaffla i meg før eg starta på detta!! Uff...
Var i Sverige i dag og kjøpte litt sukkerfri sjokolade som eg heller kan nyta i bursdagen til besta og på 17 mai istede for kake og is :)

Veit ikkje kvifor den quota deg BMC... Rart....

Veit ikkje kvifor den quota deg BMC... Rart....

Lever av og til sitt eget liv dette forumet :p

Februar-14 mamma <3

• Liker
Null snop og totalt 11,09 km i dag :D

Oy, null snop i går :)

Null snop her også :)

Februar-14 mamma <3

• Liker
måtte bare sluke det som var igjen av påskemarsipanen! Ble så mye at jeg ble kvalm til slutt :-P nå skal jeg se hvor mange dager jeg klarer med uten goddis!! :-D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sitter og ser første semifinale av eurovision og har såååå lyst på noe å snope på! Bare tanken på at jeg skal se grand prix på lørdag UTEN noe lørdagskos er helt absurd :p

Februar-14 mamma <3

Back
Topp